Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2008 01:29 - вълнуващо преживяване
Автор: merita Категория: Туризъм   
Прочетен: 1621 Коментари: 4 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес отново си дадох сметка , колко голямо въздействие ми оказва контакта с природата!
Ще ми се да споделя тези мигове , тъй като дори и за един ден посетих едно много красиво място , на което не бях ходила.Това е с. Боженци.Знаех че се намира между Габрово и В. Тъново ,но не ми се беше отдавало случай да го посетя.Ето че такава възможност ми даде една фирма , която организира рекламни екскурзии -BECK.Няма нищо по красиво от планината и всичко което тя предлага като гледки.Забелязах , че с времето започчвам да виждам с други очи прелестите на природата.Днес докато пътувах наблюдавах южните склонове на Стара планина.Вълнообразната им форма им придаваше загадъчен вид.Представих си процесите ,които бяха довели до тахното оформяне.Тези вълшебни форми ми говореха за онази сила на Създателя , който поражда явленията и довежда процесите в природата до такива резултати.От височината на прохода Шипка можах да зърна от "птичи"поглед равнината долу.За момент се почувствах наистина , като една птица!Поиска ми се да полетя нависоко.И пак се замислих за това , как Бог ние дал сетивата , за да виждаме и то цветно и да се радваме на красотата.Дал ни е и духовни очи , с които да оценяме красивото и да се вдъхновяваме.Да не сме безчувствени а да се радваме.Оценяйки неговите творения ние трябва да сме и добри стопани на тази природа.За съжаление като че ли не сме.Какво ми направи днес впечатление в Боженци.За моя голяма изненада установих че повечето къщи са направени на механи.Така и не можах да видя къща , която да е като музей !Като цяло комплекса е със запазена архитектура.Има какво да се види но пак казвам останах разочарована от липсата на музейни експонати..
По пътя минавайки през подобни селца , видях как стари къщи са превърнати в прекрасни местенца са отдих.Явно переспектвата на селския туризъм е реална.Ако имам възможност с удоволствие бех си починала на такова место.Прекрасно е !Тези селца са по скоро като махали с по 10 къщи .
Навсякъде цари спокойствие и това те кара да се чувстваш в един друг свят.Така си представям аз Рая.
Апропо ще ми се някой път да седна и да напиша как си го представям този нов свят !А той наближава , скоро ще е времето , което ще замени сегашната човешка система и въобще това сегашно състояние на нещата.А до тогава не ни остава нищо друго освен да сме наистина добри стопани на нашия дом!
image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karanikolov - Да сме добри стопани,
17.08.2008 13:45
И да летим нависоко.
:)
цитирай
2. wildroses - :)
17.08.2008 14:23
Да, вълнуващо преживяване е досегът с природата и запазените кътчета от стари времена! Сещам се за Копривщица и чувството да се разхождам там, спокойствието наоколо...
Ще ми е интересно да прочета и за представата за новия свят.
:))
цитирай
3. merita - Днес много хора се питат дали ще о...
17.08.2008 19:49
Днес много хора се питат дали ще оцелее тази наша Земя ,тъй като виждатдо какво състояние сме я довели , чрез своите неразумни дейности.Екологичната катастрофа ще е неминуема , ако този който ни я е поверил да я стопанисваме не вземе мерки.Той няма да унещожи земята , както си мислят някой хора.Не!
По скоро той ще унищожи губителите на земята !Поздрав!
цитирай
4. igeorgieva - Следващият път ме вземи със себе ...
20.08.2008 16:59
Следващият път ме вземи със себе си!:))) Поздрав за поста!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 996859
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930