Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2007 21:36 - що е то подарък
Автор: merita Категория: Тя и той   
Прочетен: 1218 Коментари: 2 Гласове:
0



Днес ми беше особен ден.В моята работа ми се наложи извън служебните си задължения да си поговоря с една жена , която сподели удоволствието да си поговорим на теми, които не я натоварват а напротив и носят приятни чувства .А ние си говорихме наистина за чисто женски неща-козметика , грижи за фигурата и т.н.Сетихме се и за нашите половинки.Тогава ми хрумна идеята да изненадам моя мъж днес с подарък а не утре , както много хора ще го направят.Купих му един диск с приятна музика -балади.Надписах го .Когато се прибра му го подадох и го целунах а той ме погледна изненадано .Попита ме, какъв е повода.Отговорих ,че това е просто малък жест на обич и .....Мисля, че му доставих удоволствие и му пролича.
Поговорихме си за това дали трябва да има специален повод или празник , зада се сещаме за любимите си хора?Фалшиво ми звучи един подарък за 8 март или за рождения ми ден.За мен подаръка е нещо ,което ме изненадва .Нещо което ми се случва приятно без да съм го очаквала.Подаръка не е задължително да е предмет.Може да е жест, стих, песен , целувка , ...Такъв подарък остава трайно.
Затова не чествам и тези празници като утрешния например.За мен любовта трябва да се показва във всеки момент а подаръците да са спонтанни.
Разбрала съм че само доброто желание и постоянството да се подържа т отношенията , водят до добър брачен съюз.
Бог ни е създал и ни е направил двойка - мъж и жена за да намираме удоволствие в един съюз.Наше е задължението да го признаваме и да се грижим за неговото запазване!



Гласувай:
0



1. анонимен - Обичам да подарявам,
18.02.2007 16:08
но не обичам да ми подаряват защото все нещо ще сбъркат я с вкуса , я с начина, времето...и от там настроението ми отива на вятъра!
цитирай
2. comfy - Подаръкът
18.02.2007 23:17
е един от най-приятните жестове с елементи на ритуалност и затова носи много утешение - както за подаряващия, така и за приемащия подаръка...
Много интересен постинг!! Поздравления!!! :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 997120
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930