Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2008 21:11 - как прецакват бонусите
Автор: merita Категория: Технологии   
Прочетен: 1880 Коментари: 5 Гласове:
0



Винаги съм си мислила , че живеейки в този свят , трябва да съм готова да приемам и да търся изход от всякакви ситуации.Сблъсквайки се с различни форми на несправедливост , съм се старала да не трупам огорчение и гняв а да намирам начини да продължа напред запазвайки позитивизъм и надежда , че всяко зло е за добро.
Защо казвам всичко това?Повод да споделя тези мои мисли е поредното разочарование , което ме споходи днес.
Накратко казано - прецакаха ме.
Във фирмата , в която работя освен заплатата е предвидена и бонусна система на възнаграждение.На всеки 3 месеца се дават бонуси за изпълнение на плана.В тази връзка за последните 3 месеца на 2007.трябвашее да получа бонус в размер на 2 заплати.Изплащането трябваше да е днес.Преди 5 дни обаче аз си подадох молба за напускане по лични причини.Днес когато поисках обяснение , защо не съм получила бонусите си , ми отговориха , че причината е в това , че напускам фирмата.
Това са пари обаче , които аз съм си изработила с честен труд и резултатите от работата ми по плана са доказани.
Разочарованието ми от отговора е голямо и да си призная гнева ми първоначално беше също голям.Винаги съм искала с честен труд да си печеля парите и достойно да бъде оценяван труда ми.
Като всеки човек и аз не работя за слава и парите са необходими в живота ми.
Борейки се обаче с напиращия гняв аз отново се обърнах към най- справедливия съдия.Бог , който никога не лъже и е най-справедлив, може най- добре да ме разбере в момента.Помолих го да ми даде наистина смирение и сила да се преборя с негативизма , който ме изпълва.Сигурно не съм аз единствена потърпевша на подобни измами.Много фирми за съжаление постъпват така непочтено спрямо своите служители.Като погледна , какво става в самата ни държава си казвам , че не би трябвало да се учудвам.
За съжаление ,материализма е идола на който се кланят много хора днес.Е аз не искам да съм от тях.
Ще преглътна с болка това , което ми се случва и ще си кажа , че има много - по важни неща от парите.
Повече блаженство има в даването , отколкото в получаванетое казал и Исус.
Дано да не съм звучала песимистично ,но наистина днес се опитах да си докажа на самата себе си , че мъдроста от Божието слово точно в този момент трябва да ме води.Соломон , който е имал всичката слава и богатство на света е казал , че всичко е суета и гонене на вятъра.
Е и аз си казвам , да съм жива и здрава и Бог да е с мен .Пожелавам го и на всички , които вярват в нашия справедлив Създател!Вярвам , че той ще се погрижи за мен и занапред , така както го е правил до сега.
Пари се печелят, важно е да са с почтен труд.Важно е и как се харчат и за какво ги харчим, но това е предмет на друг пост.
Дай боже всекиму това да намери баланса между труда и неговото достойно заплащане.
Апропо да се четат внимателно Договорите , когато ги подписваме.Прочитайки Договора си не намерих точка фиксираща бонусите.Това беше уговорка на интервюто за работа.Сега осъзнавам , че донякъде и аз съм си виновна .Но "Се Ла Ви " , както казват французите!
Живота продължава и дано да съм си взела поуката навреме!


Тагове:   как,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. galinabg - Прекрасно е,
31.03.2008 21:34
че си потърсила смирението,защото ядът не е добър съветник.Жалко за твоите работодатели...Бъди силна! Аз сигурна, че Бог ще ти даде възможност да си изкараш много повече отколкото днес не си получила:))))Усмихни се! Най-хубавото предстои!Успех!
цитирай
2. merita - Благодаря за подкрепата !Усмихвам ...
31.03.2008 22:31
Благодаря за подкрепата !Усмихвам се !
цитирай
3. doka - Мери,мила... :)))**
01.04.2008 02:14
...Знаеш...че нашият Бог Е сърцеведец... и
много добре Му е известно...състоянието на твоето сърце и душа... и това... което преживяваш....
И тъй...като желае най-доброто за теб...в
Негова власт е да допусне затварянето на една врата...за да може да отвори нова.....
Така че... - " Дерзай...Чакай Господа...
и Той ще укрепи сърцето ти... " !!!
Бог да те благослови,мила...! :)))**
цитирай
4. maminkavania - Прощаваш,вземаш си поука и ПРОДЪЛЖАВАШ НАПРЕД!
01.04.2008 13:42
Очаквай много,виждай как към теб идва повече...всичко съдейства за доброто ти,понеже обичаш Бога!
Сега ще си хитра като змия и незлоблива като гълъб.
Горе главата-ти си принцеса,царска дъщеря-никой няма право да те тъпче!
Успех ти желая и сила да го постигнеш!
цитирай
5. merita - Благодаря ти маминка ваня за доб...
02.04.2008 08:40
Благодаря ти маминка ваня за добрите пожелания.Сърцето ми наистина е изпълнено с обич към Бога и надежда в неговия Свят дух , който да ми дава сила!Знам , че днешните дни са изпълнени с много предизвикателства и ако нямаме духовните оръжия не бихме се спревили успешно с тях.Поздрав!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 989341
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031