Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2010 23:06 - за Пенев ,супата и още нещо
Автор: merita Категория: Спорт   
Прочетен: 1222 Коментари: 2 Гласове:
0



Несправедливоста винаги ме е дразнела.Никога няма да се примиря с нея , въпреки , че знам че в рамките на тази система , тя винаги ще съществува.
Ето защо , когато чух новината за заплатата  от 50 000 на г-н Любослав Пенев и това , как той отказал да приеме нейното намаление на 20000направо онемях.
Нека да уточня , че не познавам господина лично и нямам нищо лично против него.Ценя това , което той има като спортни постижения  и заслуги към националния футбол.
Става въпрос за една морална категория наречена Гордост .Това , което забелязвам винаги когато гледам изказвания на Пенев е гордоста , която прозира , както в държанието така и в езика  му.Сега обаче разбрах , че и алчноста му е на едно добро ниво.
Ще го кажа направо това е наглост да искаш заплата 50000лв за такъв труд .Моите уважения към труда на тренерите.Не омаловажавам ничий труд.Не съм съгласна обаче , че такава сума не заслужават например лекар или учител или счетоводител и ли пожарникар и т.н.
За тези пари аз трябва да работя 100 месеца или около 9 години.
Не искам да звуча нескромно , но г-н Пенев "го слагам в малкия си джоб" в много отношения ,ако че съм жена.Тук наистина искам да се извиня , защото съм християнка и не е добре да се изразявам така.
Наложи се да обяснявам и на сина си защо в нашето общество има такава голяма разлика в заплащането.Защо тогава да уча , ме пита той , като няма да ми плащат така , както на този господин.Защо , хора като теб с 2 висши и няколко преквалификации не могат да си позволят да ходят на театър и почивка например.Защо винаги се налага да намаляме разходите си, така че да стигнат за месеца паричките ни.
Тогава си спомних и един друг коментар от днес , който чух по радиото.Ставаше въпрос за сушата.Не сушата , като природно явление , а за сушата в нашите души.
Тази суша е по - страшна си мисля аз.Тя е така трайна и повсеместна че направо ме потриса.Сърцата  са напукани от безчувствието което ги е обзело.Хората някак обръгнаха и не им прави впечатление страданието и несправедливоста.Свикнаха с пошлоста .Духовните ни мелници останаха без вода .Тъжно е!

Нищо не сме донесли на този свят и нищо няма да вземем.Човек и добре да живее пак умира.Въпроса е когато дойде края , какво искаме  хората да  кажат за нас.Как Бог гледа на нас?



Тагове:   още,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. smani - И не е само
16.01.2010 09:36
той. Много станаха пируващите по време на чума в България. За съжаление всичките са от категорията Пенев или по-долу /то има ли на къде по-долу../. Такава е системата..
цитирай
2. andi2 - а какво да кажем за на-платените ...
18.01.2010 01:22
а какво да кажем за на-платените футболисти в света
годишно около 9 млн паунда , което прави 200 000 на седмица
Ами ако вземем Абрамович , само скосе откаже да си купи поредната яхта , може да помогне на половината население на Хаити
Ама всеки сам решава , какво да прави с парите си
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 996688
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930