Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2008 22:22 - политика=страх
Автор: merita Категория: Политика   
Прочетен: 1154 Коментари: 2 Гласове:
0



Като всеки средностатистически граждани и аз следя какво става в нашата държава , като основен изсточник на новините  е телевизията и интернет.За обективноста им не искам да коментирам.Ще ми се да кажа нещо относно тяхното съдържание.Като цяло ,новините трябва да ни информират за случващото се в държавата ни, но у мен възниква следния въпрос:Кой определя, коя новина е важна и коя по маловажна ?На кои новини се дава приоритет?Някой задава ли си въпроса , кое интересува хората?
Вземам примера от последните дни.Това , което става с ДАНС.Всичко започна от един побой над журналист.Ами такива побои,  не са прецедент.Посегателства над журналисти периодично има.Когато обаче се поразровиха нещата , темата се измести .Не се коментира вече самото престъпление срещу човека.Защото има си крушка опашка.Но да не се отклонявам.  Тези последни новини провокираха у мен.СТРАХ!!!!!!!!!!
Да .Признавам си , че първата ми мисъл е ,че живея в една държава, в която не се чувствам сигурна.И всичките приказки за това, че имам конституционно право на защита и сигурност ми изглеждат фалшиви и популистки.
Въпреки , че съм много далеч от цялата тази държавна машина създадена уж да осъществява нашата сигурност , имам усещането за манипулация , и псевдозагриженост .
Мисля си , че всичко се създава с цел да се всява страх.Знам , че страха е добър начин да владееш някого.
Явно че в нечии интереси влиза и това да управлява едно общество с инструментите на страха.
Направи така , че един човек да е несигурен и страхлив и го манипулирай - това е чудесен начин да владееш ситуацията.
Когато ме връхлитат мисли от този род и ме заливат новини с подобно съдържание аз се възползувам от правото си на избор и просто преставам да ги гледам и слушам .Така обаче оставам , като че ли изолирана от "обществено политическия живот " на страната.Започвам да се самообвинявам и да си казвам , че съм аполитична и незаинтересована.
Тогава обаче се сещам за нещо , което една мъдра книга Библията в Римляни 13 гл.ни казва:
Всеки човек да се покорява на властите, които са над него; защото няма власт, която да не е от Бога, и колкото власти има, те са отредени от Бога. image
2 Затова, който се противи на властта, противи се на Божията наредба; а които се противят ще навлекат осъждане на себе си. image
3 Защото владетелите не причиняват страх на добротвореца, но на злотвореца. Искаш ли, прочее, да се не боиш от властта? Върши добро, и ще бъдеш похвален от нея; image
4 понеже владетелят е Божий служител за твоя полза. Но ако вършиш зло, да се боиш; защото той не носи напразно сабята, понеже е Божий служител, мъздовъздател за докарване гняв, върху този, който върши зло. image
5 Затова нужно е да се покорявате не само поради страх от гнева, но и заради съвестта. image
6 Понеже за тая причина и данък плащате. Защото владетелите са Божии служители, които постоянно се занимават с тая длъжност. image
7 Отдавайте на всички дължимото: комуто се дължи данък, данъка; комуто мито, митото; комуто страх, страха; комуто почит, почитта.

Дали хората на власта са чели тези стихове?Добре би било да ги прочетат , защото ще разберат , каква отговорност носят поемайки постовете , които заемат.Да ,голяма отговорнот спрямо всички нас.От тях се иска да ни служат достойно.Не да се възприемат като владетели, а като служители овластени от Бога!
Тъжно ми става , когато гледам как цялата тази мръсна задкулисна игра наречена политика , продължава да ни манипулира и да ни прави заложници , вместо да способства за напредъка на обществото ни.
Тъжно ми е за хората , които се надяват на нещо по- добро , което да се случи и да им даде така жадуваното благосъстояние и сигурност от поредните политически играчи.
Библията обаче ни дава една чудесна надежда в това отношение.В книгата на пророк Даниил в 2 гл. и 44 стих е записано едно пророчество:
44 И в дните на ония царе небесният Бог ще издигне царство, което до века няма да се разруши, и владичеството над което няма да премине към други люде; но то ще строши и довърши всички тия царства, а само то ще пребъде до века.
Сигурна съм , че изпълнението на това пророчество предстои съвсем скоро.Живеем в т. н плоследни времена и случващите се събития ясно го потвърждават."Поживьом - увидем", както обичат да казват руснаците!Това ми помага все пак да се освободя от страха !


Тагове:   политика,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Дано !
04.10.2008 22:30
Дано не видим това ,което видяха руснаците !
Иначе имаш право !Хубав пост !
цитирай
2. tomich - Страх!
05.10.2008 11:59
Точно го каза и аз съм убеден, че всичко вече в държавата се крепи на страха и безразличието. Много правилно сте забелязала, новината за едно престъпление сякаш незабелязано се превръща в празнословие, отваря говорилня за второстепенни несъществени въпроси, слабо свързани с основната новина. И така докато тя отшуми и се забрави...но остава и не се забравя единствено страха!
Не мога да се съглася обаче, че четейки тези "стихове" от Библията, властимащите биха разбрали "каква отговорност носят поемайки постовете , които заемат". Точно обратното, тези цитати биха им дали още по-големи основания да се възприемат като непогрешими владетели. Затова по-добре да не ги четат :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 989210
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031