Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2012 18:53 - за една друга любов
Автор: merita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1679 Коментари: 0 Гласове:
1



Любовта на Отца


Който има Моите заповеди и ги пази, той Ме люби; а който Ме люби ще бъде възлюбен от Отца Ми, и Аз ще го възлюбя, и ще явя Себе Си нему. Юда (не Искариотски) му казва: Господи, по коя причина ще явиш Себе Си на нас, а не на света? Исус в отговор му рече: Ако Ме люби някой, ще пази учението Ми; и Отец Ми ще го възлюби, и Ние ще дойдем при него и ще направим обиталище у него.

ЙОАН 14:21-23

Този  текст обръща внимание особено на две неща:
1. Исус казва: „Който има моите заповеди и ги пази...“ Спомни си кои са Исусовите заповеди. Той каза: „Нова заповед ви давам, да се обичате един друг; както Аз ви възлюбих...“ (Йоан 13:34). Не е необходимо да се безпокоиш за други заповеди. Живот  изпълнен с  любов изпълнява всички останали заповеди, защото Божието Слово казва: „...любовта изпълнява закона“ (Римляни 13:10). ( Ако пазиш заповедите на Исус, ти си изпълнил всички останали заповеди.)
2. „...Ще бъдете възлюбени от Отца...“ Ако ходиш в любов, ти ходиш в присъствието на Бог, защото Бог е любов. Божието естество, което е любов, Го подтиква да се грижи за нас, да ни закриля и пази!

Моето вярване е :Аз имам Исусовите заповеди и ги пазя. Обичам другите с любовта, с която Бог ме възлюби. Ходя в любов . Показвам любовта си към Христос като пазя заповедта Му на любов. Аз съм възлюбена от Отца-Йехова Бог!

 




Тагове:   Бог,   любов,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 997374
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930