Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2008 00:31 - за сезоните и професията търговец
Автор: merita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3196 Коментари: 2 Гласове:
0



Всеки си има любим сезон .Аз пък си имам любими месеци.Това са май и септември.Първия го харесвам , защото тогава всечко е свежо , зелено и ново.Всичко около нас се събужда за нов живот.Слага се ново начало.Посятото тръгва да избуява.В този месец се чувствам с нов заряд и обновена същност.Като че ли имам двойно повече енергия.Тази година , това беше и месеца , през който започнах нова работа.Тази промяна определено ми подейства добре и промени живота ми към по- добро.Ето , че сега свършва Септември - другия ми любим месец.Месец, през който се събира урожая.Берат се плодовете .Аз също , образно казано, късам плодовете на моя труд .Радвам се , че за това кратко време , с Божията помощ успях да посея семена , така да се каже и сега събирам първите плодове на моя труд.Говоря за труда на търговския представител.Само хората от бранша имат истинска представа , що за работа е това.В тази сфера , където резултатите не идват веднага е нужно много търпение и упоритост.Това са качества , без които е невъзможно да се постигнат резултати.Разбрах го от годините през които работя тази работа ,а те са вече 8.Не казвам , че са много и сигурна съм има още много , какво да науча.Щастлива съм обаче , че Бог ми показа верната посока, на моята професионална реализация.
Образованието , което получих- инженер -химик, не ми даде нужното удовлетворение.Работата , която вършех , се оказа рутинна и монотонна.Сухата материя на химията не беше за мен.Тя беше , като студената зима за премръзналия скитник.
Бог сигурно е виждал моето неудовлетворение.Когато бях останала без работа , научавайки за свободната позиция за мърчандайзер , аз дори не знаех значението на тази дума-приех предизвикателството и се явих на интервю.
Това ми подейства като смяна на сезоните.Така сложих началото на моята пролет в професионалната ми реализация.Приемайки това предизвикателство , аз започнах от нулата, но бях доволна от факта , че научавам много нови неща.Посещавах тренинги и семинари , които ме обогатиха страшно много.Срещнах много и разнообразни хора.Така разбрах , че съм избрала работа , която наистина ми носи голямо удоволствие.
Ще ми се да кажа , че имам добър наставник.Неговите принципи и правила , са общовалидни.Да обичам хората и да правя най - доброто за тях!Ето , кой е основния принцип , от който се ръководя.
Бог е любов !Той е търпелив!Той е мъдър!Неговото слово -Библията , съдържа безцени "бизнес" инструкции.Всяко сутрин , аз обсъждам с моя Наставник , какви задачи имам , както и проблемите , които трябва да се решават.Повярвайте ми , неговия Свят Дух не престава да ме ръководи.Бизнес отношенията , които изграждам и резултатите не закъсняват.Там , където срещам тредности , имам уверението , че рано или късно нещата , ще си дойдат на местото.
Много хора днес не са доволни от това което работят.Причините могат да са от най- различно естество.Това , което мога да ги посъветвам е да споделят това с Бог. Нека той знае техните желания.Нека да имат силата и да приемат дозата предизвикателство и да знаят , че промяната не е лошонещо.Котаго е с Божията воля , тя е за наше добро!
imageimageimage


Тагове:   търговец,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. maminkavania - Насърчаващо е,
09.10.2008 13:22
когато някой намери своето място и е удовлетворен от това, което прави!
Пожелавам ти успех!
Слушай Наставника и всичко ще бъде наред!:)))))
цитирай
2. merita - Благодаря за пожеланието !Иска ми ...
09.10.2008 17:27
Благодаря за пожеланието !Иска ми се повече хора да имат удовлетворение от това , което правят.Пожелавам го и на теб мила!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 989312
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031