Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2007 16:41 - малко спомени от студентството
Автор: merita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1663 Коментари: 4 Гласове:
0



Миналата седмица имах работа в София и реших да намина в студенското общежитие на сина ми.Да си призная вече цяла година е там а аз не бях видяла още ,къде живее детето ми.Е ,най- накрая дойде и този момент.
Аз също съм живяла през студентските си години само на общежитие и имах моя си представа за живота там.Безкрайни купони , весел живот.Едно малко общество от млади хора, които споделяха ежедневието си и това бяха едни от най - хубавите ми години, да не кажа най!Какво ми се наби обаче в очите още при влизането в блока-пълна мизерия!Олющени стени, миризма на влага, боклуци по коридорите.Все едно не живееха хора там.И се замислих не е ли това отново демонстрация на управленска безотговорност и безстопанственост.Когато коментирах всичко това със сина ми , той ми каза , че ако условията са добри то и те ще се стараят да пазят , но при това занемарено положение хич и не се стараят.Стана ми тъжно , че тази култура , за която толкова си говорим и уж възпитаваме в децата си уви не дава резултати , защото самата система като че ли ги демотивира да я проявяват.
Какво мога да направя аз , казва сина ми ако останалите не пазят и рушат?
Къде отиват парите от наемите , които се плащат и кой трябва да следи за това имуществото да се пази?
Когато ние живеехме на общежитие имаше контрол на влизащите а сега е пълна анархия.
Иначе пък това посещение ме потопи в приятните спомени от моите студентски години.Спомних си за студенските ни бригади .Имала съм приятни преживявания от две международни бригади .Работихме с чехи , поляци , руснаци и араби.Голяма веселба падаше!Все си мисля , че сега студенския живот е лишен от тази емоция покрай бригадите .Там се опознавахме по- добре и се сплотявахме.
Все пак се радвам , че сина ми има тази възможност да продължи образованието си и да изпита това усещане което дава студенството.
Пожелавам на всички , които завършват сега и имат желание да продължат образованието си , да успеят!Дано Бог да им даде сили да се справят с изпитите !Бъдете упорити и ще успеете приятели!



Тагове:   спомени,   малко,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Радвам се искрено за теб и сина ти
18.05.2007 22:31
Нека се учи, така ще е по полезен на всички!
Колкото до мизерията по общежития и училища си права, но никой не пази! Есента ни сложиха алуминиева дограма и камери в училище но за коридорите само и пак уплътненията се късат навиват на топки и подхвърлят, крадат....и това са ученици!!! Ритат пианото, вратата ,столове чупят, люлеят се настоловете и правят дупка в паркета -не можеш да им кажеш -копче! Нито да ги изгониш от училище или, от час...само говориш, говориш ,но никой не те слуша! Това е домашното им възпитание!
Поздравления за постинга!
цитирай
2. tsvetamak - :)
23.05.2007 11:12
А би трябвало за годините от нашето студентство до сега, нещата да са се променили към по-добро:).
Съчувствам на децата сега! Животът им е много по-труден и не така безгрижен както е бил нашият на техните години. Но пък положителното е, че стават по-силни и приспособими от нас.
Поздрави и пожелание за хубави празнични дни:)
цитирай
3. zaro - Хубаво е...
27.05.2007 20:22
че тази мизерия те е развълнувала и я коментираш. И си говорила със сина си за това.
Упадъка започваше да става видим и по наше време- спомням си общежитието, в което живеехме ние... Но беше едва забележим- края на осмедесетте и началото на деветдесетте...
Сега не знам какво е... Ще опитам да видя това лято, като се върна. По-важни са децата. Ако те израстват и свикват с грозното- какво ще стане с тях? Мисля, че те живеят по- трудно от нас...
Дали не се заблуждавам?
цитирай
4. kombakova - kombakova
06.07.2007 21:36
Всичко е така! Студентските общежития на двете ми дъщери /те учат в ТУ/,са със същите общи помещения.Вътре в стаята им е уютно,направиха си ремонт,освежиха я .Тази година смениха дограмата им.Но коридорите са в плачевно състояние,считам че студентите трябва да проявят инициатива. Да поискат необходимите материали да се организират,сами да направят ремонта на общите части, тогава ще ги чувстват за свои и ще ги пазят!Ето само за един след обяд могат да си преобразят коридорите!Да провокират можещите да ги изрисуват ! Идеите да дойдат от студентските съвети!Младежите го могат!Започвайте не чакайте от университета да го направят,иначе мизерия!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 997558
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930