Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2007 08:05 - 6666
Автор: merita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1803 Коментари: 5 Гласове:
0



Та зи сутрин сядайки пред компютъра със сутрешната доза кафе си преглеждам коментарите из Блога и виждам ,че числото на посетителите в моя блог от началото на създаването му е 6666.Не се заглеждам често в тази статистика ,но сега нямаше как да не ми направи впечатление.Ще споделя нещо, което ме радва.Това е че независимо от броя на коментарите , които съм получавала на мои постинги, те са били винаги позитивни .Не съм усетила нотки на заяждане или още повече на грубост .Това определено ме радва.Посещавайки някой форуми , чета доста груби и нецензурни изрази.Усещам, как хората искат да си излеят злобата някъде и използуват тези форуми а понякога и блога за това..-макар и по- рядко.Скоро бях прочела в един Блог как човек може да се пристрасти към това пространство.Да си призная , за пристрастяване не мога да кажа но ми липсва ако не влизам известно време.Някак си започнах да приемам хората с които обменям коментари , като част от моето семейство.
Като че ли тематиката на техните блогове ме обогатява и търся време , за да прочета нещо ново.Страдам от липса на такова напоследък но......стига  човек да планира добре , намира се!
Иска ми се да благодаря на всички мои посетители .Дано това което са прочели им е било полезно.Та нали точно за това сме тук , според мен , за да си бъдем малко илил много полезни и да обогатим познанието си.А познанието предполата и повече мъдрост, която да ни помага при справянето с житейските грижи. В Библията в книгата Притчи 3:13 се казва:"Блажен оня човек, който е намерил мъдрост, И човек, който е придобил разум,"а в Притчи 2:2 е записано:
"Така щото да приклониш ухото си към мъдростта. И да предадеш сърцето си към разума,"
Защо ли не мога да не цитирам моята любима книга?Защото знам , че тя е извора на живота!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Давай...
25.02.2007 11:21
обичта на хората е много важна особено когато си в труден период от живота си!
Обичай и бъди обичана!
цитирай
2. merita - Искрено ви благодаря приятелки! ...
26.02.2007 17:09
Искрено ви благодаря приятелки! Надявам се че мога да ви нарека така.Хубаво е , че ви има и вас.Бъдете здрави и до нови срещи във виртуалното пространство.Чета Ви редовно!Поздрав!
цитирай
3. comfy - Специални поздрави, Мерита! :))
28.02.2007 22:02
Четем те, четем те, но не винаги имаме какво да кажем след тебе ;)*
цитирай
4. merita - Thanks comfy you are very kind!
01.03.2007 19:21
Thanks comfy you are very kind!
цитирай
5. informator - :)))
01.03.2007 21:13
:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 997634
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930