Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2007 00:49 - късни размисли
Автор: merita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1367 Коментари: 3 Гласове:
0



Напоследък забелязвам ,че все по често се подлагам на самокритика, и че подлагам на анализ собствената си персона.Като личност , винаги съм искала да бъда добра в повечето аспекти от живота си.Като жена например за мен е важно ,да изглеждам добре.Старая се да подържам добра визия, като се съобразявам с природните си дадености.Напоследък обаче усещам ,как все по -критично се оглеждам и не одобрявам закръглената си фигура Дали защото и мъжа ми подмята шегички по мой адрес.Винаги съм си мислела , че излъчването на човека е важно, и то зависи изцяло от личностната самооценка и от състоянието на духа.
Ето защо това мое критично отношение се отразява и на физиономията ми , защото днес ми казаха че изглеждам разтревожена.
Знам, че много по ценно е човек да е здрав и всичко останало е суета, но ето че женската природа в мен надделява.
В ежедневната си работа , контактувам с много и различни хора.Знам колко е важно доброто излъчване и премереното самочувствие в моята професия.
Да намеря баланса в това отношение не винаги ми е лесно.
Мисля си понякога с какъв товар съм се понесла , не че се оплаквам ,но факта че се справям, ме кара да се усмихна и да си кажа - Браво момиче!
Доброто ми самочевствие се подхранва от това ,че въпреки кризисните времена- трудни за справяне-както ги описва Библията, успявам да бъда на ниво и като жена и като майка и като съпруга .И повярвайте ми че е възможно , защото съм водена от нещо много голямо.Това е онова велико чувство наречено любов.
Любовта ме зарежда с енергия.Тя ми дава и стимула и опората.Да онази неегоистична и осъзната любов ме води по пътя ,по който Бог иска да ходим-пътя на живота, достойния , чесния , праведния , трудния.
Започнах със суетата,зада си дам и аз сметка, че не съм идеална., няма и да бъда.
Нищо човешко и на мен не ми е чуждо.Остава обаче това смирение,от което имам нужда, за да приема мисълта за собственото си несъвършенство и духа ми да намери пак вътрешния мир от който се нуждая..
Псалм 25:4
Направи ме, Господи, да позная пътищата Ти, Научи ме на пътеките Си.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eleonoraotgabrovo - Благодаря ти.
26.01.2007 10:40
Значи има такива хора. Заради теб и такива като теб ще продължавам да опитвам, защото щом ти се справяш, и аз ще мога. Благодаря ти:))
цитирай
2. merita - Благодаря на Бог за силата която ми ...
26.01.2007 14:29
Благодаря на Бог за силата която ми дава мила.Без неговата подкрепа не бих имала този възглед за живота и щях да бъда съсипвана от неволите в него.
Тази нагласа , която имам обаче сега е благодарение на познанието което имам от Библията и мъдрите съвети които ми дава тя!Не си мисли че съм някоая фанатичка.Чета и друга литература. Полезноста на Библията обаче е с широк спектър и затова ми е като настолно четиво.
цитирай
3. анонимен - а аз напоследък все по рядко намирам време за нея
26.01.2007 15:58
:~|
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 996893
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930