Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2006 17:12 - равносметка 2006
Автор: merita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1687 Коментари: 3 Гласове:
0



Ето че сме на прага на новата 2007 година.Обичайно в края на всяка изминала година си правя равносметка за изминалата стара година.Днес в този спокоен и почивен за мен ден , мога да се отдам на размисъл относно това което ми донесе 2006 година.Може би думата "донесе" не е най- подходяша.Ще ми се да размишлявам над това, колко пълноценно я изживях чрез делата си.
За мен смисъла на живота е в удовлетволението ,което идва от делата, които върша.
Тъй като съм преди всичко съпруга и майка , за мен беше важно да бъда една добра партньорка във всяко отношение на съпруга си.До колкото съм могла ,надявам се да съм направила нужното нашия съпружески живот да е добър.Имам усещането че се справям поне за сега.
В ролята на майка ,винаги съм се чувствала добре , въпреки отговорностите ,които нося.Много пъти съм се чувствала безпомощна в ситуации в които трябва да вземам важни решения за децата си.Бог обаче не ме е оставял без помощ.Неговото Слово- Библията винаги ми е давала мъдли съвети.
Радвам се че имам студент първокурсник.На мама гордоста!
Знам че студентските години са най- хубавите, поне за мен бяха такива.Затова и винаги съм искала да се сбъдне това и моя син да изживее тези години.Дано Бог да му даде разум да ги изживее пълноценно и разумно.
Като работеща жена и аз страдам от синдрома на нестигащото време.Но мисля че се научих да изключвам.Да, станах малко егоистка и реших че работя с тяло и мозък до края на работното си време и нито минута повече.
Може и да не се хареса на шефовете ми но така съм решила.
Иначе се старах в работата си да дам оптимума от себе си.Главното ми оръжие с което работих ,беше любовта ми към хората и желанието да им дам това от което имат нужда-лично внимание!
Старах се да бъда добра и с приятелите си и да им бъда полезна с каквото мога.Винаги съм вярвала че доброто отношение и съпричасноста ,както и добронамереното отношение винаги се връщат .На това ме научи и продължава да ме учи Божието слово.
Живеем в кризисни времена трудни за справяне,и събитията около нас потвърждават тези думи от 2 Тимотей 3гл от Библията.

1 А това да знаеш, че в последните дни ще настанат усилни времена.
2 Защото човеците ще бъдат себелюбиви, сребролюбиви, надменни, горделиви, хулители, непокорни на родителите, неблагодарни, нечестиви,
3 без семейна обич, непримирими, клеветници, невъздържни, свирепи, неприятели на доброто,
4 предатели, буйни, надути, повече сластолюбиви, а не боголюбиви,

Знам че не звучи никак оптимистично , но такива бяха и отминалите дни за съжаление.Предстоящите ми се иска да са по весели и това зависи от нас до някъде.
Затова започвам с приготовлението за утрешната трапеза а на четящите този постинг казвам:
Бъдете здрави!Обичайте се!Вярвайте в доброто и правете добро!
Дано Бог да е с вас!Щастлива 2007 година на всички!!!!!!!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. iveta73 - Много хубави думи за завършване на ...
31.12.2006 17:40
Много хубави думи за завършване на постинга. Дават много оптимизъм в тези както каза тежки времена.Дано бог ни помага да ги преживеем .Добрите хора са закрилени от нашия спасител.Честита нова година миличка.Успех и бог да те благослови теб и семейството ти.
цитирай
2. slavei - Мери, страхотен постинг, мила!
02.01.2007 17:06
..."На това ме научи и продължава да ме учи Божието слово..."

Наистина колко много ни дава Божието Слово!!!
Сега като прочетох постинга ти отново ме навеждаш на тези мисли - колко много истини съм разбрала, колко мъдри и ценни съвети съм получила, а колко пъти в трудни моменти ме е насърчавало и ми е давало сили да продължа напред...колко пъти...!
А колко има още да се уча...:)
Наистина безценно за нас е Божието Слово!

Честито за студента! Да ти е жив и здрав и Бог да му помага да издържи успешно сесията, която му предстои! Вълнението е голямо и за нас майките! Знам го от личен опит!:)

Щастлива Нова година!
Бог да бъде с вас!
цитирай
3. merita - багодаря
03.01.2007 12:43
Много мили думи Славей ,багодаря!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 997582
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930