Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2006 09:33 - какво ли ме чака днес?
Автор: merita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 881 Коментари: 0 Гласове:
0



Мъгливо е утрото .Зимно и тъжно някак .Пуснала съм си Виенски валс и чета чудесните стихове от моята любима книга-Библията
И тъй, като отхвърлите всяка злоба, всяка лукавщина, лицемерие, завист и всяко одумване,
2 пожелавайте като новородени младенци, чистото духовно мляко, за да пораснете чрез него към спасение,
3 ако сте опитали, "че Господ е благ;"

Д а точно защото съм опитала благоста на Създателя решавам всяка сутрин да започвам деня си със стихове от неговото мъдро слово.И ето че това утро започва да ми изглежда не толкова тъжно а напротив усещам светлината и спокойствието му.Да предстои поредния ден , вероятно пълен с нови изненади-част от които не винаги радостни-НО...........
Въприки всичко съм готова да посрещна всичко с увереноста че имам един помощник до мен, партньор от най висша класа, съветник, мъдър наставник на когото имам доверие на 100%-моя Бог!
Вчера ми се случи един инцидент -паднах и пострадах.Кратка намеса на хирург и зашита рана, На лицето е но ще мине казвам си.Не ми остава време да скучая май!Не се разревах, не се затръшках.Работих и даже ми беше добре въпреки болката.Не позирам -искрена съм.Благодаря на Бог че беше до мен!

Какво ли ме чака днес?



Тагове:   МЕ,   Какво,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 989246
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031