Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2006 17:07 - Да забравим или да простим
Автор: merita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1921 Коментари: 5 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Днес прочетох тези стихове от книгата на Мадлен Алгафари-"Вяра имам."

Не е нужно да забравям!
А да помня всичко с любов!
Така към здравето си път проправям
и получавам благослов.

Назад поглеждайки прощавам!
Така изцелявам света!
Дори и без да взема давам.
Не лекува врремето!Лекува Любовта!

Наистина ,като се замисля осъзнавам ползата от това да помним но с Любов , защото негативните чувства ,които остават понякога в нас са като отровата.Проникват в тъканите ни и ни разболяват.Да, човек който таи омраза и негативизъм е ск.лонен да се разболее от това -убедена съм.
Познавам такива хора, които буквално са отровени от злоба и от омраза и страдат.Тъжното е ,че не могат да осъзнаят, че противоотровата е също в тях и че в техните собствени сили е да се избавят от това лошо състояние, като трансформират в Любов всички лоши чувства. Тогава ще проравят и пътя към здравето си.
Темата за прошката е застъпена и в Библията и там също имаме мъдрия съвет да се научим да прощаваме така както и Бог на нас ни е простил.
Дълго време не можех да простя на един много близък на мен човек , който ми е причинил много страдания.Тежко ми беше да живея с това .
Осъзнавайки че нямам полза от лошите спомени аз насочих енергията си към това да видя доброто в него.Не беше лесно но в един момент това мое отношение го накара и той да се промени.Прощавайки му дълбоко в сърцето си изпитах тази радост че мога да съм над омразата и да я победя.
Чувсво на мир със себе си ме обзе и сега ми е хубаво .
Благодаря на Мадлен че го е описала със стихове .




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. slavei - Да
03.12.2006 18:14
Едно от най-трудните неща в живота ни е да простим или да поискаме прошка. Но успеем ли да го сторим настъпва невероятно облекчение. Освобождаваме душата си от огромен товар.
Бог да ни дава сили да прощаваме и да помним с любов!
цитирай
2. nessa - :)))
03.12.2006 19:32
Откакто не се старая да забравям, не намирам причина да се сърдя, за да прощавам.
цитирай
3. merita - Спомените са хубаво нещо, е лошите ...
04.12.2006 07:19
Спомените са хубаво нещо , е лошите не чак толкова ,но понякога от разтоянието на времето осъзнаваме че можем да погледнем на тях по друг съвсем различен начин.
Що се отнася до това да се сърдя аз също го правя поради недоволството си към нещо или някой но бързо ми минава.Даже на моменти си мисля дали не съм прекалено толерантна към чуждите грешки.
Но си казвам -та нали и аз греша.
Благодаря за коментарите ви!
цитирай
4. sineater - стихотворението е глупаво
05.12.2006 13:12
няма художествени качества никакви - тогава защо не е просто плейн текст?
цитирай
5. iveta73 - Подкрепям те
06.12.2006 07:14
Тези хубави слова стоплиха сърцето ми в тази студена декемврииска сутрин. Стиховете са много точни относно прошката. Познавам душата ти и много се гордея с теб. С обич твоята ......
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 997436
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930