Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2012 08:42 - как да оцелеем в кризата
Автор: merita Категория: Други   
Прочетен: 1541 Коментари: 0 Гласове:
2



 

17. Защото очите Ми са върху всичките им пътища;
Те не са скрити от лицето Ми,
Нито е утаено беззаконието им от очите Ми.

18. И най-напред ще им въздам двойно
За беззаконието им и за греха им,
Защото оскверниха земята Ми с труповете на гнусотиите си,
И с мерзостите си напълниха наследството Ми.

19. Господи, сило моя и крепост моя,
Прибежище мое в скръбен ден!
При Тебе ще дойдат народите от краищата на земята,
И ще рекат: Бащите ни не наследиха друго освен лъжи,
Суета и безполезни работи.

20. Да си направи ли човек богове,
Които, все пак, не са богове?

21. Затова, ето, ще ги направя тоя път да познаят -
Ще ги направя да познаят ръката Ми и силата Ми;
И те ще познаят, че името Ми е Иеова.

В кногата на пророк Еремия са записани горните стихове.Когато ги прочетох се замислих върху това , как те се отнасят за нашите дни.Разсъждавайки , исках да вникна в дълбочината на казаното от пророка.

В тях се посочва причината за гнева , който е изпитал Бог –беззаконията на неговия народ.

Разбирам , че те са „напълнили „наследството му.Явно търпението на Йехова е стигнало отново предела си , щом като делата на хората наистина са стигнали един краен предел .Гнусотии ги нарича пророк Йеремия..Ако си представим какво може да предизвика гнусота в нас , може да разберем , как лошите дела на народа са предизвикали огорчението на Създателя.

Питам се ,кое днес би предизвикало гнус и отвръщение в Бог?Какви мисли и постъпки от наша страна разгненяват Бог?Всеки би трябвало често да си задава този въпрос.

В 17 стих четем ,че всичките ни пътища са пред очите на Йехова.Какво по ясно свидетелство , което да ни казва , че във всеки един момент, ние имаме един абсолютно безпристрастен съдия , който ни изследва и иска да ни коригира добронамерено.С искрена любов този съдия ни призовава да се поправим и това може да го прочетем в 21 стих.

Разбирам , че в съвремения свят в който живеем , познанието е голямо.Разполагаме с огромна информация.Това са т.н „богове”, които смятаме, че ни помагат в живота.

Не отричам научните достижения и тяхната полза.Напротив , смятам че постиженията на хората през вековете са правени именно с помоща на Създателя в полза на неговите творения.

Тъжното е , че тези постижения се използуват и за непочтени цели.Вместо да правят живота по- добър , се оказва че потъваме в беззакония и нечестие и живеем неправедно в очите на Бог.

Обществото ни се е отдалечило от Бог и се управляваме независимо от него.Приемаме формално вярата и я правим нещо отделно .

В следващата 17 гл.на книгата на пророк Йеремия чета следните стихова:

 

5. Така казва Господ:
Проклет да бъде оня човек,
Който уповава на човека,
И прави плътта своя мишца,
И чието сърце се отдалечава от Господа.

 

Явно тези стихове се отнасят и за нас днес.Отдалечавайки се в сърцето си , ние пренебрегваме ръководството на Създателя.Позволяваме на друг да ни ръководи.

 

Разчитайки на светската мъдрост и познание ние строим живота си на основата на тези парадигми и така „правим плътта своя мишца”.

 

Когато си мисля за размислите на моето сърце и моите парадигми , си давам сметка как съм се променяла във времето и как вярата  ми ги променя .

 

През времето съм имала различна вяра и заради това съм била на различно разстояние от Бог.

 

Това от своя страна е давало и различни плодове, образно казано.Убедуна съм обаче в истинноста на думите от 7 , 8 стих:

 

7. Благословен да бъде оня човек,
Който уповава на Господа,
И чието упование е Господ.

 

.

 

8. Защото ще бъде като дърво насадено при вода,
Което разпростира корените си при потока,
И няма да се бои, когато настане пекът,
Но листът му ще се зеленее,
И не ще има грижа в година на бездъждие,
Нито ще престане да дава плод.


Когато си представя картината на тези стихове , няма как да не се почувствам ,като това дърво-освежена и изпълнена с оптимизъм!

Уверена съм че в тези стихове има страхотно освежение и насърчение за вярващия човек.

Какво по трагично от сушата за едно дърво?Нима ние не се намираме в една символична суша днес?

Т.н криза ни кара да се чувстваме като във време на бездъждие.Имаме обаче уверението , че за нас това няма да е проблем.

Бог ще се погрижи , вярващите хора , които са близо до него да имат освежението от което се нуждаят.Духовната храна , която ни дава , ще бъде като дъжда и ще ни помогне да преодолеем сушата.

 

21. Затова, ето, ще ги направя тоя път да познаят -
Ще ги направя да познаят ръката Ми и силата Ми;
И те ще познаят, че името Ми е Иеова.

 

Няма оправдание за нещастието което постига днес много хора.Всичко , което ни се случва е плод на нашите месли и дела.

 

Справянето с кризата , няма да е по силите ни.Наближава времето в което Бог ще се намеси и тази човешка система ще бъде премахната.Хората ще разберат неспособноста си да се управляват без Бог.

 

Новата система – т.н Божие Царство , ще бъде средството чрез което Бог ще осъществи първоначалната си цел за хората.

Обещания „рай”, ще бъде една нова система на управление под управлението на назначения цар –Исус Христос и неговите съцаре- 144000 помазани християни.
Поздрав!

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Тагове:   Бог,   вяра,   живот,   управление,   исус,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 996762
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930