Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2012 12:41 - спри и помисли
Автор: merita Категория: Други   
Прочетен: 1518 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 14.01.2012 12:52


Доста често хората си задават въпроса за смисъла на живота.Защо се раждаме на тази земя?.Кое придава смисъл на нашия живот?Повечето хора преминават през няколко основни етапа на живот:Първия е етапа на разтеж, в който ние израстваме и трупаме познания.Това е особено важен етап за всеки.Той полага основата , върху която после започваме да градим.Оформя се нашата жинейска карта.Парадигмата, която дава посоката .В този имено етап, е добре да си зададем този въпрос за смисъла на живота.
На една определена възраст ,всеки трябва да е отговорил на три въпроса:
Кой съм аз?
Какво искам ?
Как ще го постигна?
Едно много важно условие в този контекст , е това да е направено в сътрудничество с Бог.
Ще кажете , каква връзка има тук Бог?
За вярващите хора е ясно , че ние сме Божии творения.Като наш Създател , Йехова Бог знае , кое е най- добро за нас.
Когато планираме нажия живот , и търсим неговата воля за нас , ние имаме гаранцията , че ще изберем най -добрия път.
Всеки от нас има заложен потенциал .Всеки от нас е уникална личност.На всеки се даа шанса да е близо до источника на сила и мъдрост.Всички имат на разположение писаното Слово -Библията.Знаем , че тази уникална и мъдра книга може да променя личности .Историите в нея го доказват.
Бог пожела тя да се запази през вековете, въпреки жестоките преследвания на хората, които я преписваха.Сега ние имаме възможност да я четем без проблем и да се възползуваме от нейната мъдрост.
Ще се върна отново на въпроса за смисъла на живота.Ясно е че само ако живеем живот в близки взаимоотношения с нашия Създател ще имаме удовлетворяващ и пълноценен живот.
Това касае всички аспекти на живота.Затова постоянно търся отгонор на въпросите:
Дали като личност съм достатъчно отговорна към самата себе си.Какви грижи полагам за собственото си развитие и усъвършенстване на моите умения и таланти?
Каква майка и съпруга съм?Каква колежка и приятелка?Каква дъщеря съм  на своите родители"
С какво допринаасям на света около мен да става по- добър?
Ето така търся смисъла на живота, който живея.
Репликата "Няма време" не ми е присъща.Опитвам се да имам време за всичко , включително и за размисъл.Обичам Бог и свободата , която ми дава познанието .Радвам се , че мога да живея в хармония с неговите стандарти и това ми дава душевен мир.
Разбрах , че щастието е точно намирането на мира с Бог и със себе си!
Видеоклипчето , което споделям също е в добавка на моите споделени мисли.
Поздрав!







Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 997059
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930