Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2010 09:59 - новогодишни размисли
Автор: merita Категория: Други   
Прочетен: 1669 Коментари: 2 Гласове:
4



Днес се замислих за времето.Времето ,като понятие което винаги ми е било трудно да разбера.Какво измерваме с понятието време ?Защо го правим?
Ето сега изпращаме една година и започва друга.365 дни правят една година и какво от това?Защо отдаваме такова значение на това, че свършва една година и започва друга.Защо не правим това с месеците-да посрещаме един месец както посрещаме една година?Ето такива едни мисли ми се въртят тази сутрин в главата.Нормално е през последния ден от годината да съм малко философски настроена .Искам и аз да мога да направя моята равносметка на отминалата 2010г.По съвета на един автор , който уважавам-Стивън Кови , аз си направих т.н житейска конситуция-моята парадигма.В нея написах , моята мисия и приоритетите ми в живота.Важните неща , които определят изборите , които правя.
Когато направих това , изчистих някак си полето на живота си.Придобих една по -ясна визия , както за себе си , така и за живота , който искам да живея.Така придадох и по- голяма яснота на целите , които си поставях.
Годинага не беше от лесните за мен.Като всеки един човек , за да върша всичко , се нуждая от добро здраве.Така , че благодарение на Бог , имам относително доброто здраве да съм работоспособна.
Един от приоритетите , които съм записала в своята конституция ,е да съм винаги духовно будна , да подържам близки взаимоотношения с Бог и да му позволявам да ме ръководи в ъв всички аспекти на моя живот.
Това предполага , ежедневно да отделям време , да чета неговото мъдро Слово и да разсъждавам върху прочетеното.Да внедрявам в сърцето си житейските поуки , така че да мога да ги прилагам правилно в моя живот.Ползата от това е огромна и аз разбрах това.Чувствам се щастлива , че имам привилегията да черпя от мъдроста на Бог и да имам силата на неговия Свят Дух.
Яков 3:13   13. Кой от вас е мъдър и разумен? Нека показва своите дела чрез добрия си начин на  живот и мекота , която принадлежи на мъдроста.
През годината се наложи да преодолявам проблем , като безработица например.Да си без работа на 43 години си е предизвикателство и проблем.Работа на всяка цена или......?Въпрос на който трябваше да търся отговор.
В такива моменти , пак търсих Божието ръководство.Кое да бъде доброто за  мен?Дали Божието добро или моето ?Търсих правилния мотив.Кое да е водещото , когато правя избора си?Винаги се сещах за стиха от Матей 6:33, да търсим първо Божието царство и всичко останало ще ни се прибави.Разбрах правотата на думите , защото в молитвите си споделяйки желанието си да работя , казвах на Бог да имам такава работа , която да ми дава възможност ,да върша преди всичко негоната воля , а именно да нося добрата новина - благовестието на хората.Щастлива съм , че сега работя наистина работа , която съм искала и тя ми позволява да съм и вестителка на добрата новина-
Откровение 21:1-6
  1. И видях ново небе и нова земя; защото първото небе и първата земя преминаха; и море нямаше вече.
  2. Видях и светия град, новия Ерусалим, да слиза из небето от Бога, приготвен като невеста украсена за мъжа си.
  3. И чух силен глас от престола, който казваше: Ето, скинията на Бога е с човеците; Той ще обитава с тях; те ще бъдат Негови люде; и сам Бог, техен Бог, ще бъде с тях.
  4. Той ще обърше всяка сълза от очите им, и смърт не ще има вече; нито ще има вече жалеене, ни плач, ни болка; първото премина.
  5. И Седящият на престола рече: Ето, подновявам всичко. И каза: Напиши, защото тия думи са верни и истинни.
  6. И рече ми: Сбъднаха се. Аз съм Алфа и Омега, началото и краят. На жадния ще дам даром от извора на водата на живота.
Няма как тези думи да не укрепват вярата ми в един бъдещ нов и справедлив свят , без болка и страдания.Заслужава си усилията , да заслужа привилугията да съм сред поданиците на това ново Божие царство, като прилагам още сега божиите принципи в живота си.
Друг важен приоритет в моята конституция е семейството и отношенията с моите деца и съпруга ми.Ежедневните проблеми касаят тези отношения и ги поставят на постоянни изпитания.Всяко едно решение което вземам ,касае и хората около мен.
Пак мъдрото божие ръководство ми помагаше.На всеки мой зов за съвет Бог ми даваше отговор.Имам твърдата вяра , че ако съм се доверила изцяло на Бог ,той има решение на всеки мой проблем.Блягодаря му , че имам семейния мир и разбирателството ,което е най - важно за мен.
Ако трябва да оценя изминалата година , ще я нарека добра и полезна за мен.Научих много полезни неща.Срещнах нови хора , дарих и получих много .не материални а по скоро духовни ползи.
Благодарна съм за всичко , което ми се случи .Малките житейски уроци , които получих ме обогатиха .
Времето отмерва промените , които стават и съотнесено към безкрая е нещо относително.Пожелавам си да живея въпреки времето и да мога да направя най- доброто на което съм способна и през новата 2011г.





Тагове:   нова година,   вяра,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vandela007 - Много ми харесват разсъжденията ...
31.12.2010 17:03
Много ми харесват разсъжденията ти. И това, че слагаш Бог на първо място. Пожелавам ти благословна Нова година!
Между другото: в Гърция се поздравяват за нов месец: "Кало мина!", което че рече "Честит месец!" (нов)
:)))
цитирай
2. merita - Здравей Вандела
01.01.2011 21:18
Не знаех за този поздрав в Гърция , интересно е това.Благодаря ти и за пожеланието.Искрени пожелания за много благословии и на теб през новата 2011г.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 997457
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930