Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2010 22:52 - ПРАЗНИК НА ДУШАТА
Автор: merita Категория: Други   
Прочетен: 964 Коментари: 0 Гласове:
4



Дали разбираме смисъла на празниците?Този въпрос си задавам ,покрай празниците които следват един след друг.Ако има един чалъм ,дето се казва, да не ставаме от масата . Ако следваме всеки един празник ,то ние се превръщаме в гуляйджии.
Комерсиализма ни натрапва нагласата за обилни трапези с ястия и питиета.Да се подаряват подаръци става ,задължение а не спонтанен жест на внимание.Ето защо се питам , какво е празника?
Отговора за мен самата отдавна съм си го дала .Смятам , че празника е състояние на духа.Да празнувам ,за мен означава да се радвам , да ликувам.Това е едно вътрешно състояние , което отразява задоволството ми от живота.
Разбрала съм , че всеки ден, може да си го направя празничен, стига да пожелая това.
Разбрала съм , че настроението  мога да си го избирам и то може да повлияе и на останалите .Мога да съм господарка на дните си.
Замислям се за това , колко много хора по повод на Рождество Христово правят неща , които могат да правят и в други дни.Правенето на подаръци, показване на по- добро отношение е нещо , което всеки може да преви ежедневно.Не мога да приема , че добротата е само за празниците.Не искам да приема фалша на принудената благотворителност.Ще ми се да вярвам , че ако носим в себе си доброто то трябва да се проявява нон стоп.
Аз съм дълбоко вярващ човек.Имам вярата , че Бог , който дана изобилно на всички е Любов.Следователно всеки трябва да следва и примера на нашия учител Исус Христос да проявява любов във всечки аспекти от живота си.
Празника на душата е състоянието, в   което трябва да живеем и така да предаваме и на околните това  състояние.
Резултата ще бъде впечатляващ.Атмосферата и въздуха около нас ще бъде друг.
Тогава изобилието , което си пожелаваме , ще бъде реалност за всеки един от нас.
Искам да пожелая на всички хора , да осъзнаят , че всички сме деца на Бог.Всички сме равни в неговите очи.На всички се дава възможноста да черпят от неговия дар-Св. Дух.АКО ИСКАМАЕ - МОЖЕМ ДА БЪДЕМ..........ИЗБОРА Е НАШ.




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 997429
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930