Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2010 23:30 - на кого разчитаме при трудности?
Автор: merita Категория: Други   
Прочетен: 1214 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

И какво споразумение има Божият храм с идолите? Защото ние сме храм на живия Бог, както рече Бог: "Ще се заселя между тях и между тях ще ходя; и ще им бъда Бог, и те ще Ми бъдат люде".
- ІІ КОРИНТЯНИ 6:16
Малко християни живеят със съзнанието, че Бог живее в тях. Ако не знаят как да направят нещо, те не биха могли да кажат, че ще го направят.
Какво имам предвид? Когато дойдат трудности в живота им, някои християни веднага казват: "Не, не мога да го направя." Защо? Защото се доверяват на себе си, на плътта, за успех. Те знаят, че нямат
способността да направят определено нещо.
Но ако живеем със съзнанието, че Бог е в нас, тогава ще знаем, че Той е способен да направи всичко.Тогава ще спрем да казваме: "Не мога" и
ще започнем да говорим с увереност: "Мога, защото уповавам на Бога! Мога, защото Бог е в мен! Мога, защото по-велик е Този, Който е в мен
от онзи, който е в света!" Независимо от това, с което се конфронтираш - например видимо непреодолими трудности - можеш да кажеш: "Бог ще ме избави! Той ще ме направи успешен! По-великият живее в мен!"
Това е библейска вяра. Това е говорене с вяра. И тогава Бог ще действа за теб!
 



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 989252
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031