Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2010 09:04 - смисъла на живота
Автор: merita Категория: Други   
Прочетен: 1167 Коментари: 1 Гласове:
4



 В евангелието на Лука 6: 38 можем да прочетем следните думи:
"
 давайте, и ще ви се дава; добра мярка, натъпкана, стърсена, препълнена ще ви дават в пазухата; защото с каквато мярка мерите, с такава ще ви се отмерва."
Какво прави живота ни смислен?Това е въпрос който си задавам много често.
Как да използувам живота си и какви са целите ми?
Цитираните по- горе стихове ми помагат да съм наясно че вървя в правилна посока.
Ако използувам времето си за да върша добро и да съм близо до Бога, това ми носи удовлетворение.Във всичко , което засяга моята работа , взаимоотношения с колеги и партнъори , съм наясно , че ако се ръководя от принципа записан в Еклесиаст 11:1ще успявам.
1. Хвърли хляба си по водата,
Защото след много дни ще го намериш
Ежедневното развиване да близки взаимоотношения с Йехова Бог е било важно за хората от неговия народ в древноста .Това да са му верни и да правят добро  в ежедневните си дела и в поклонението си е показвало , че те разчитат на помоща и закрилата на Бог.Тогава те са благоуспявали.
Имаме и примери , които ни показват ,колко  е  било важно да предават духовни цености на децата си.
Днес осъзнавам още повече този  важен този аспект от живота ми.Като родител нося отговорноста да предам на децата си тези божии стандарти , които правят живота по- добър и праведен .Това носи големи благословии.
Друга важна част от живота ми е и това да помагам на други хора да научат за Бог.
Библията ни помага да вземаме наистина мъдри решения , когато избираме какъв начин на живот водим .Така си спестяваме и доста разочарования в живота си.

Това което е записал един мъдър човек в Еклесиаст е много поучително !
 1. Истинският смисъл на живота е Бог
И помни Създателя си в дните на младостта си,
преди да дойдат дните на злото
и те стигнат годините, когато ще кажеш: Нямам наслада от тях;








Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. inel379 - Бог е любов!
09.06.2010 18:13
И в това е същността и смисъла на всичко!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 995819
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930