Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2010 22:24 - бюджет по време на криза
Автор: merita Категория: Други   
Прочетен: 1217 Коментари: 1 Гласове:
6



Криза е.Омръзна ми да чувам тази фраза.Какво е криза?За кого е кризата?Всеки има свой отговор на въпроса.За себе си аз също търся отговори.Да ,има промяна и вемето в което живеем е време на промени.Това е нормално .Всичко около нас е динамично

Да си мислим ,че кризите са изолирано явление е глупаво.Във всеки един момент нещо преминава от една фаза на развитие в друга и затова е много важно ,как ние откликваме на промените около нас .

Слушам дебатите в държавата по въпроса за финансите .Обсъждането на бюджета и неговото управление.

Аз не съм икономист.Живея обаче в семейство , което също има бюджет.Просто казано аз съм един мини Симеон Дянков за семейството ни , защото на мен е предоставена ролята на управител на бюджета.

Ето че съм изправена пред следната задача:

Приход -500лв-работи само един член на семейството ни.

Този приход трябва да обслужи нуждите на 3 -ма души.Живеем в 60 кв.м.Средно статистическо семейство.

За миналия месец трябва да платим:

Ток – 100лв

Телефони-60.лв

Вода – 20 лв

Интернет-15лв

Кабелна-15лв

Непредвидени разходи за лекарства-50лв

До тук 260 лв.

С останалите 240 трябва да преживеем.

„Шах , шах и две пешки метър”, ами сега?

Дали Симеон Дянков има идея как да стане това?

Някой въобще би ли дал решение?

Знам че задавам риторично въпроса.По- скоро провокирам самата себе си.Знам че решение на проблема винаги се намира . Разбрала съм че Бог никога не оставя праведния да проси хляб.Никога не съм останала в нужда-1Тимотей6:17.Бог винаги е намирал начин да задоволи потребностите ни.Разбрах ,че не винаги желанията ни са правилни.Но потребностите ни винаги са били задоволени.Затова искам да споделя , че колкото и трудни да ни се струват понякога обстоятелствата в които се намираме , решенията  които вземаме трябва да са мъдри и да прилагаме божиите принципи.

В мъдрата книга на Бога има много ценни съвети в това отношение.Да имаме просто око и да се задоволяваме с това което имаме-1Тимотей6:7,8.
Ето нещо което може да приемем като водещо, да опростим начина си на живот.Когато се налага да правим разход да се питаме:Мога ли без това?Има ли нещо на по- ниска цена?

Има обаче и нещо много важно.Когато отговорноста по разходите е приета от всички членове на семейството и те правят необходимото по солидарен начин ,тогава има  полза от прилагането на мерките.Това улеснява този който управлява бюджета , защото получава нужното разбране.Щастлива съм , че Бог дава и онзи мир , който е така необходим на тези , които разчитат на него.Това е много силно средство , което помага в условия на криза.Когато имаме този мир може да вземаме трезви и адекватни решения.

Поздрав!



Тагове:   криза,   бюджет,


Гласувай:
6



1. vandela007 - Здравей!
07.06.2010 14:18
Приятно ми е да чета в твоя блог! Бог да ти дава мъдрост така да управляваш финансите си, че винаги да ти остават средства и за интернет, да пишеш и да четем... И моята пенсия е малка но, благодаря на Бога, че промисля и за мен. Моля се да ме употреби според волята Си!
Поздрав!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 997093
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930