Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2010 10:14 - имаме ли повод за гордост
Автор: merita Категория: Други   
Прочетен: 1393 Коментари: 3 Гласове:
5



Когато дойде време да се празнува някакъв национален празник, възниква въпроса за националната гордост.Какво ни кара да се гордеем като нация?Първото , което ми идва наум е историческото ни наследство.Много са събитията и личностите в нашата история , които заслужават да останат в националната памет.Оказва се , че има хора които не са толкова известни и въпреки това са допринесли за това да се гордеем с това че са българи.Можем ли обаче да лежим на стари лаври?Кои са примерите от най- новата ни история , които могат да предизвикат нашата гордост?
Последните 20 години от нашата история са години на промяна.Лично аз се питам какво може да ме накара да се гордея че съм българка в момента?Тъжния ми отговор е че зе затруднявам да назова какво.
Националното ми самочувствие е ниско.Действителноста в държавата , не ми дава повод за гордост.Картината на живота също е тъжна и предизвиква по- скоро тревога а не гордост.
На фона на всичко това днешния празниик е повод да се радваме , че имаме независима държава , член на европейското семейство.Това обаче е само повод да се замислим за нашата лична отговорност и личния принос на всеки един от нас в това да носим частичка от народното богатство.


Тагове:   гордост,


Гласувай:
5



1. bogolubie - ЩОМ БОГ МЕ Е ПОСТАВИЛ В БЪЛГАРИЯ И БЪЛГАРСКИЯ НАРОД,
03.03.2010 14:01
АЗ СЪМ БЛАГОДАРНА ЗА ТОВА. ЖИВЕЯ И РАБОТЯ ЗА ГОСПОДА В ТОЗИ НЕГОВ КЪТ, СПОРЕД СИЛИТЕ, КОИТО МИ Е ДАЛ. СЧИТАМ ЗА СВОЙ ДЪЛГ ДА ЗАЩИТАВАМ ТОВА, КОЕТО МИ Е ПОДАРЕНО ОТ НЕГО И ДА ПРИНАСЯМ С МЪНИЧКОТО СИ СИЛИ ЗА НЕГОВОТО ОБЛАГОРОДЯВАНЕ. БЪЛГАРИЯ ЩЕ ОСТАНЕ КРЕПОСТ НА НАШИЯ ГОСПОД, А СЪРЦАТА НИ ЩЕ СЪТВОРЯТ НЕГОВИЯ ЖИВ И ВЕЧЕН ПАМЕТНИК!
цитирай
2. vanex - :)
04.03.2010 11:57
браво и аз писах подобен постинг, че сега нямаме поводи за гордиш, но не заради някои други, а заради самите нас си :)
цитирай
3. merita - bogolubie
04.03.2010 21:52
Земята е дадена на хората да я населяват и грижат за нея.България е част от нашата планета и ние можем да си я направим един малък рай , защото природните ни дадености за прекрасни.Въпреки това , благодарение на неспособни управници , сме на това дередже.Знам , че единствено в праведния нов свят , ще можем да реализираме първоначалната цел ,да живеем в праведен и мирен свят без граници и да се гордеем , че сме божии деца!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 997493
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930