Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2010 11:52 - за седмицата на любовта
Автор: merita Категория: Други   
Прочетен: 1394 Коментари: 2 Гласове:
2



Вчера  с изненада разбрах , че седмицата , която започва е седмица на любовта .Това оказва се е така ,защото тя ще завърши с празнуване на Св.Валентин или деня на влюбените.
Ивинявам се предварително, но да си призная нито знам кой е Св. Валентин, нито имам намерение да празнувам този празник.Знам , че някой веднага ще ме заклеймят и ще си кажат , че съм изостанала в разбиранията си.
Аз съм си християнка  на първо мястоДен на влюбените като такъв не ми е известно да е празнуван от първите християни.Обичам и съм обичана.Всеки ден казвам на моята половинка и на децата си , че ги обичам и го доказвам.Ценя всеки  жест , било  топла милувка или загрижен поглед .Проявата на разбиране  , помоща в домакинството , това са ценни неща за мен .Гледам на тях като на подаръци , а не като на даденост и ги ценя.
Мисля си , че в много семейства ,рутината в отношенията кара  хората да  започват да се приемат, като даденост ,както и отношенията между тях.В резултат на това техните чувства охладняват , защото те престават да се ценят един друг.
Ще се съгласите , че когато сме влюбени, ние гледаме с едни очи на партнъора си - ние го ценим .В последствие тези ценни качества , като че ли не ги забелязваме ,а се фиксираме на недостатъците.
Смятам , че любовта не престава стига да я храним по подходящ начин.Рецепти за това много..Да не чакаме само на празник да правим подарък на половинката си.
Повече блаженство има в даването- казва ни Исус Христос .Така е и с любовта .Да обичаш и да го показваш 24 часа в денонощието е голямо блаженство, повярвайте ми.Знам че не е лесно ,но си струва.Направете опит през тази седмица ,да дарявате безрезервна обич , без да очаквате да ви се върне .Направете всеки ден по един малък подарък, независимо от формата му .Подарете вечерен масаж на половинката си , направете изненадваща вечеря , направете саладка , която не сте правили до сега ,.гушкайте се по често , дръжте се за ръце  дори и когато седите пред телевизора, оказвайте повече внимание, проявявайте повече съчувствие, умейте да сте търпеливи слушатели.Това са дребни неща , но те са добри подаръци , които може да подарим .
Иначе празник можем да си спретнем винаги стига да поискаме!Поздрав!




Гласувай:
2



1. smani - Празникът
09.02.2010 12:00
е католически или по-скоро западен. А ние живеем в глобализиращ се свят. :)
цитирай
2. merita - Да ви призная смущава ме тази гло...
09.02.2010 13:29
Да ви призная смущава ме тази глобализация.Губим единтичност някак си .Но аз нямам предвид това .Въпроса ми беше за любовта и това да си правим по често празници .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 997427
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930