Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2010 17:45 - красота в бяло
Автор: merita Категория: Други   
Прочетен: 768 Коментари: 0 Гласове:
2



Много неща могат да ме развълнуват силно .Едно от тях е красотата на природата.
Въздействието , което  ми оказват природни картини е голямо.
Днес , когато наблюдавам сипещия се сняг и картината ,която се открива пред очите ми , нямаше как да не възкликна:Прекланям се пред чудесата на Създателя!
Заглеждам се в малките ледени кристалчета, наречени снежинки.Лепят се на стъклото и чудната им форма ме очарова.Дърветата , облечени в снежната си дреха изглеждат като премемени за бал.Храстите са с причудлива форма и са като малки пажове.Мириса на въздуха , също е друг -свеж , чист.
Бог  е създал природните закони и сезоните като следствие от тях.Това , че живеем в такъв географски пояс , в който имаме различни сезони си е голяма благословия.Мъничко завиждам на тези , които имат възможност да бъдат на планина в това време.Само се опитвам да си представя там каква красота е.В равното тракийско поле пейзажите са хубави, но планината си е планина.Хубаво ми е , че мога да се порадвам на снежната картина макар да знам , че кишата , която ще последва ще е ужасна.
Нищо не ми пречи обаче да нарисувам с въобръжението си една картина , на топла и уютна хижа , много сняг , стая с камина, снежни писти и страхотна гледка на планински заснежени склонове..Пускам си музика и се отдавам на въображаемата картина.Божиите творения ни ноосят наслада винаги!Добър начин да пречистим съзнанието си и да насочим в приятна посока мислите си.
Поздрав!


Тагове:   въображение,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 996727
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930