Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2010 12:54 - да се радваме!
Автор: merita Категория: Други   
Прочетен: 772 Коментари: 0 Гласове:
1



 Тези дни като си четох от мъдрата книга на Бога - Библията  в посланието на апостол Павел към жителите на Солун , в 5 гл. от 16-22 стихове размишлявах над
 няколко мъдри наставления.

16.Винаги се радвайте. 17 Непрестанно  се молете. 18 За всичко благодарете.
Защто такава е волята на Йехова чрез Христа Иисуса.
19 Не угасявайте духа си. 20 Пророчествата не презирайте.
 21 Във всичко се уверявайте, придържайте се твърдо към доброто.
 22 Въздържайте се от всякакви зли неща .
Когато ги чета , виждам как с малко думи , Павел казва много полезни неща.
На първо място, той ни съветва, да се радваме.
Някой веднага може да каже , как винаги да сме радостни ,
 това е невъзможно.
Като помисля малко обаче , разбирам , че радоста е мое желание .
Аз решавам дали да се радвам и на какво.Когато сме радостни , ние имаме добър дух
 и излъчваме увереност и позитивизъм.Един радостен човек , привлича и хората около себе си.
Заразява ги с настроението си.Ето защо радостните хора са желани събеседници.

Знам , че винаги има на какво да се радваме.Лично аз съм си направила един списък на 10 неща на които се радвам
най- много.Ето тези неща!
1.Радвам се , че съм жива.Защото ако не съм жива, няма да мога да се радвам.
2.Радвам се , че съм Божие дете и че Бог се грижи за мен,като ми дава своето Слово , което да ме ръководи.
3.Радвам се , че имам семейство , че имам деца - дар от Бога.
4.Радвам се , че имам  собствен дом- покрив над главата .
5.Радвам се , че имам духовни братя и сестри , с които споделяме обща вяра .
6.Радвам се , че имам знания и мога да служа на хората като правя полезни неща.
7.Радвам се на сетивата си , с които мога да виждам и усещам красотата на Божиите творения.
8.Радвам се на тялото си !
9.Радвам се , на всеки ден- подарен ми от Бог!
10.Радвам се , че имам толкова неша , за които да се радвам!!!!!!

Живота ни ежедневно е съпътстван от неща , които не винаги ни носят радост.
От нас зависи обаче , да поддържаме тази нагласа на радост и да не позволяваме , лоши мисли да засенчват доброто ни настроение.Умението да наложим този контрол на съзнанието си е важно и изисква воля от наша стрна.Като знаем ползата от това , ние можем да правим усилия и тогава  ще усетим правотата на горните напътствия.
Поздрав!



Тагове:   библия,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 996976
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930