Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2009 09:12 - за силата на мисълта -1
Автор: merita Категория: Други   
Прочетен: 1410 Коментари: 4 Гласове:
3



 

Като човешки същества ние можем да се намираме в различни физически и психически състояния в даден момент.Оказва се , че избора за това е наш.В началото на всеки един ден , още при ставането ни от сън е много важна нашата нагласа.От това каква нагласа ще си създадем на ума , зависи и състоянието на нашето тяло.Ето защо първите ни  утринни мисли са важни.

Ако започнем деня с желание за работа , с очакване да ни се случват добри неща , ние предаваме положителен заряд  и на нашето тяло.Хубаво е да свържем това с някаква дума , усещане или дори песен , която да ни даде този позитивизъм и енергия.Например при мен думата ентусиазъм работи безпогрешно.Също и думите -радвам се и благодаря.

Ако си повторя няколко пъти още със ставането си БЛАГОДАРЯ ,след това пред огледалото се усмихна и повторя няколко пъти РАДВАМ СЕ това ме настройва емоционално и усещам прилив на положителна енергия.Мисля си , че няма как да казваш ,РАДВАМ СЕ а да си намръщен.

Много хора ще кажат , лесно е на думи но....

Да определено има моменти в които това е въпрос на усилия от наша страна.Точно тук се крие и отговора , да осъзнаем ползата от една такава техника и да направим нужните усилия да я приложим , така че да изпитаме добрия резултат от нейното приложение.Помощ в това отношение дава и НЛП техниката.

Интересно би било , ако има споделени мнения , относно лични практики в това отношение.

Поздрав
image



Тагове:   НЛП,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. slavei - Привет, Мери!
16.08.2009 20:47
При мен безпогрешно работи молитвата!
Тя ме зарежда и с позитивизъм, и с надежда, и с вяра... и с много неща, защото тя ме свързва с Извора на Любовта, а ти чудесно знаеш, мила приятелко, че и оптимизмът, и позитивизмът, и положителната гласаса, и доброто отношение, и усмивката, всичко е прозводна на Любовта!
Поздрав за положителния пост! :)
цитирай
2. merita - благодаря
17.08.2009 18:49
Аз също разговарям с Бог в молитва всяка сутрин , когато ставам.Молитвата и това общуване също ми дава тази позитивна нагласа и ми помага да се настроя за деня.Това е също начин да прочистим мисълта си.Поздрав Пепи!
цитирай
3. анонимен - Благодаря ви !
25.08.2009 00:03
успех !
цитирай
4. panazea - Привет , Мери,
08.09.2009 15:47
Много е хубав поста ти. Разреши ми да го включа към енциклопедия . Здраве и късмет!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 997189
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930