Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2009 23:20 - да повярваш че можеш
Автор: merita Категория: Други   
Прочетен: 1754 Коментари: 4 Гласове:
2



Има моменти в моя живот , които са ключови за мен..Тогава имам усещане , че правя важен избор, от който живота ми поема нова посока.
Това се случи преди три месеца , когато последния ми работодател ме съкрати от работа.С аргументите , че е криза и намаля обема на работа, аз се озовах в отбора на безработните.Ако трябва да съм откровена , това съвсем не ме изненада , аз го очаквах.Жалко че това съвпадна с период на престой и на съпругами , който 2 месеца си стоя също у дома в очакване обект за работа.Е в един такъв момент нещата съвсем не са добри.И малкото заделени средства се стопяват.В този момент обаче за мен беше важно да запазя спокойствие.В молитва към Бог помолих наистина за мъдрост и смирение , зада мога да приема реалноста и да направя един обективен анализ на ситуацията.
Това ми помогна да си отговоря на въпроса - Какво искам от живота?Кои са моите приоритети?Какво съм и какво мога да правя за мен и семействотоси?Как да го направя?Кой може да ми помогне?
Не ми трябваше много време .Когато имах отговор на тези въприсе , седнах и си направих един план за действие.Набелязах си конкретни стъпки и "екшън", както казват някой.Искам само да кажа , че първо споделих този план с моя Бог-Йеова.
Дадох да се разбере че го натоварвам с моите планове и че разчитам на него да ме ръководи .Представих си , как той водеше народа на Израил през  пустинята, през Червеното море.Това не беше лесно за тях.Той обаче им беше обещал Обетованата земя , ако го следват.
Сега и аз бях и съм в пустинята , образно казано , времената са кризисни.Увереноста обаче , че Бог ме ръководи , ми дава сила да продължавам уверено.Наистина имам сила , чрез този , който ме укрепява.
Реших да стартирам учебен център.Той включва , ученическа занималня , детски парти клуб и център за кариерно и личностно консултиране.
Знам , че  в малък град  , такава инициатива не е лесна .Предварителното ми маркетингово проучване обаче ми даде да разбера , че има какво да се направи в тази пазарна ниша.
Да си повярвам, да приема ръководството на Бог и да направя , каквото е по силите ми , това са нещата ,които ме карат да се чувствам пълноценна и доволна .
Ще има трудности , това е безпорен факт но въпреки тях ще се опитвам да правя нещата максимално добре.Правейки всичко с много любов и от желание да съм полезна , няма как да не ми донесе успех.
Ще ми се да насърча , всички , които се окажат в подобна на моята ситуация- не се отказвайте да следвате мечтите си.Вярвайте , че ще успеете и го споделете с Бог , той знае кое е най - добро за вас?
Поздрав!




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. smani - Много
09.07.2009 08:46
си смела. Успех в бизнеса!!!
цитирай
2. haralanov - Здравейте!
17.07.2009 11:08
Загубвайки работата си,все пак е много важно в коя част на България живее човек.Ако живеете в някой от големите градове или на морето,загубата на работа не е повод за трагедия.В други части на Страната ни е изключително трудно...Поздрави!
цитирай
3. merita - до 2
17.07.2009 21:15
Града ми е Ямбол и тук намирането на работа съвсем не е лесно!Поздрав!
цитирай
4. bogolubie - merita,
21.07.2009 18:28
желая ти пълен успех с Божията помощ, миличка!
И ни зарадвай с добри вести, да не ни забравиш!
С поздрав: ЕСТИР !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 989242
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031