Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2009 23:25 - за надеждата
Автор: merita Категория: Други   
Прочетен: 1033 Коментари: 1 Гласове:
0



Ще ми се в тези кризисни времена , трудни за справяне , наистина да мога да бъда продавач на надежди.
Винаги съм имала доверие на Бог , който дава мъдрост на всеки , който я иска.Тази мъдрост ни дава и увереност и надежда , че това което става сега , ще има край.Този край обаче не трябва да ни плаши , защото предстои нещо хубаво да се случи- Бог ще установи , своето управление.Да върховния владетел на вселената , ще установи , своето правителство тук на Земята.Първоначалната цел на Бог ще бъде изпълнена.Земята да се насели и обитава от праведни хора.До тогава , живота ще поставя пред нас , своите предизвикателства.Ежедневно , ние трябва да правим своя избор , на чия страна да заставаме.На страната на Бог или на страната на Сатана.
Вечната борба между доброто и злото , ще продължава , докато Създателя не реши да я прекрати.
Откровението на апостол Йоан , говори за Ново небе и Нова земя , в която ще живее праведност.Надеждата ми е реална и се надявам това да е по скоро!
Ще ми се да си спомним и това стихотворение на Джани Родари!

Надежда

Ако можех да имам едно
магазинче със две полички ,
бих продавал ... познайте какво ?
- Надежда ! Надежда за всички .

"Купете ! С отстъпка за вас !
Всеки трябва надежда да има ! "
И на всеки бих давал аз ,
колкото трябва за трима.

А на тоз , който няма пари
и само отвънка поглежда ,
бих му дал, без да плаща дори,
всичката своя надежда.

Джани Родари




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. priqtel12 - Да, надеждата! Една дума, в която влагаме толкова много!
26.06.2009 19:00
Аз смятам, че винаги трябва да имаме надежда в себе си, за да можем да крачим напред! Без нея всичко е безсмислено. Затова нека скътаме в себе си, макар и в най-скритото кътче на душата си малко надежда, за да има смисъл живота ни! Поздрав с още едно хубаво стихотворение :

ПЕСЕН ЗА НАДЕЖДАТА
Недялко Йорданов

"Когато изглежда,
че няма надежда,
че всичко е свършено вече -
недей се смущава,
недей се прощава,
недей се предава, човече.
Кажи - не ми пука
от таз несполука -
аз мога, аз вярвам, аз зная,
че въпреки факта,
това е антракта,
това е антракта - не края.
От огън опърлен,
от всички захвърлен,
затворен в най-тъмната стая -
недей се спотайва,
недей се отчайва -
кажи си: това не е края!
Кажи: не ми пука
от таз несполука -
аз мога, аз вярвам, аз зная,
че въпреки факта
това е антракта,
това е антракта - не края! "
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 996805
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930