Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2009 18:24 - професия безработен?
Автор: merita Категория: Други   
Прочетен: 1744 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 28.03.2009 18:32


Да останеш без работа не е приятно.Работата е начин с труд да си печелим средства за живот.Е има и хора , които печелят без да се трудят но това е друга тема.Става въпрос за болшинството хора, за които труда е като слънцето и въздуха.Сега , когато кризата става модерна тема съкращенията на персонал набира скорост.Много хора останаха без работа , неочаквано и аз бях уведомена за това че съкращават длъжноста ми във фирмата.Оказа се че придобих статус безработна.
За да съм честна , ще кажа че това въобще не ме изненада.Напротив , очаквах подобно развитие на нещата , защото имах наблюдения и знаех че обстоятелствата ще наложат подобно развитие.
За един вярващ човек , християнин , има моменти в живота , когато показваме , доколко разчитаме и вярваме на нашия Създател.
Именно в този момент си спомням думите записани в Псалм 37:25
  25. Млад бях, ето, остарях,
но не съм видял праведния изоставен,
нито потомството му да проси хляб.
Това , че имам такова обещание наистина внася успокоение в мен.Това определено ми помага да имам спокоен поглед вълху ситуацията и да мога да вземам правилни решения.
В едно свое послание и апостол Петър също е призовал вярващите християни с думите:
1 Петрово 5:7
  7. и всяка ваша грижа възложете на Него, защото Той се грижи за вас.
Много е важно да знаем , че наистина можем да възложим всичките си грижи на Бога.
Хех !, ще каже някой- дрън - дрън.Как , Бог ще ми намери работа?
Да , за мен обаче още по убедително вучат и думите :
Матей 6:33
  33. Но първо търсете Неговото царство и Неговата правда; и всичко това ще ви се прибави.
Как да търсим неговото царство?Ами като бъдем работници на божията нива, казвам аз!За мен безработицата не е факт що се отнася до Бог.Той ни е дал едно вожна задача , чрез своя син и ни е дал привилегията да бъдем негови ученици и съработници.Всеки един християнин , който иска да следва примера на Исус Христос ,участвува в една , образно казано жътва на божията нива.Сега , ние трябва да работим за разпространение на добрата новина , за наближаващото Божие Царство - онази нова система на управление , която ще усигури , така желания от всички хора мир и справедливост!
2 Петрово 3:13
  13. А според обещанието Му очакваме ново небе и нова земя, в която да живее правда.
До тогава , макар и в кризисно време , ще бъда с професия безработна но ще работя на божията нива!
Да споделям с повече хора добрите обещания от Библията , и надеждата за по- добър свят е чудесна работа.Знам , че с това мога да дам надежда и на други хора въпреки лошите условия около нас.


Тагове:   криза,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - !
29.03.2009 08:17
Когато чета написаното от теб ми е много приятно.Много е мъдро и честно.Успех ти пожелавам!
цитирай
2. merita - до 1.
29.03.2009 13:16
Червеното е любимият ми цвят.Въпрос на усещане и предпочитание.
цитирай
3. merita - до 2.
29.03.2009 13:18
Благодаря за пожеланието , наистина съм честна , когато споделям мои мисли и особено се радвам те да дават насърчение и на хората около мен.!Поздрав
цитирай
4. dobsun - Библията
07.04.2009 22:22
е права, като казва така. Но от 4 месеца да си без работа ти и съпругът ти, да разчиташ на добрите сърца на приятелите си и вечер да се чудиш какво да сложиш на масата, за да нахраниш децата си... Бог как гледа на всичко това след неспирни молитви, постене и т.н???
цитирай
5. bogolubie - merita,
10.04.2009 14:03
отлична публикация! Знаеш ли, за да служа само на Бога, аз зарязах образование и "добра работа",/ щях да работя в кметството ни/ и се грижа за болни. Вярно, че е срещу заплащане, но то не покрива истинската цена на грижите, така, че има и за мен, има и за Бога. Чувствам се удовлетворена.
Немощните имат нужда от нашите грижи и още повече от нашата любов. ЕСТИР
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 997070
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930