Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2009 22:36 - работа в екип според библията
Автор: merita Категория: Други   
Прочетен: 1469 Коментари: 4 Гласове:
1



Когато търсим мъдри съвети в Библията , няма как да не намерим начин да разберем нейния възглед и за това , колко е важно единомислието на хора, обединени от общи цели и стремежи. Що се отнася до екипнта работа , напоследък много съветници се опитват да дават напътствия относно това , как да работим екипно.Даже се провеждат т.н тиим билдинги , с цел подобряване на работата в екип.Нищо лошо няма в това .Днес обаче четейки моята любима и настолна снига се натъквам на стихове , които по достъпан начин показват що е екипност.Искам да ги споделя и да изкажа благодарност  на нашия Създател , който се е погрижил да ги остави записани за наша полза.


(По слав. 132). Давидова песен на възкачванията.
Ето колко е добро и колко е угодно
Да живеят братя в единодушие!
Псалми 133:1 По-добре са двама, отколкото един,
Понеже те имат добра награда за труда си; Защото, ако паднат, единият ще дигне другаря си;
Но горко на оня, който е сам, когато падне,
И няма друг да го дигне. И ако легнат двама заедно ще се стоплят;
А един как ще се стопли сам? И ако някой надвие на един, който е сам,
Двама ще му се опрат;
И тройното въже не се къса скоро.
Еклисиаст 4:9-12 Ще ходят ли двама заедно,
Ако не се съгласят?
Амос 3:3 Пак ви казвам, че ако двама от вас се съгласят на земята за каквото и да било нещо, което да поискат, ще им бъде дадено от Отца Ми, Който е на небесата. Матей 18:19 защото сме съработници на Бога, като вие сте Божия нива, Божие здание. 1Кор 3:9
image
Струва си да се замислим върху разлчните аспекти от нашия живот , където тези принципи могат да намерят приложение.


Тагове:   две,   ТРИ,   едно,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nadezda - Благодаря ти Мерита. че ми припомни ...
21.03.2009 08:55
Благодаря ти Мерита .че ми припомни тези слова от любимата ми книга. Там не може човек да не намери отговор за каквото и да било . Това е книгата на живота,винаги когато чета нещо от нея ,така се вдъхновявам ,че понякога се просълзявам!Бъди благословена!
цитирай
2. merita - Надежда, радвам се че имаш същия ...
22.03.2009 14:53
Надежда, радвам се че имаш същия възглед като мен относно Библията , наричайки я книга на живота.Нейната полза в нашияя живот е безпорна и затова споделям своите впечатления от нейното четене и изследване.Поздрав!
цитирай
3. tomich - merita
22.03.2009 22:40
Сигурно знаеш, че аз не съм религиозен, но се интересувам от всички религии, имам предвид в техния оригинален, неизопачен вид. За мен правото да вярваш и изповядваш която и да е от съвременните основни религии е свещенно лично право на всеки човек и аз уважавам това право, както уважавам правото и на атеистите.
В домашната ми библиотека на видно място стои изправена (не легнала!) "Библия сиреч книгите на свещеното писание на ветхия е новия завет", защото тя наистина е една от най-мъдрите вечни книги в света. Признавам си, не съм я чел цялата и едва ли някога ще я прочета. Но от време-навреме просто от любопитство попрочитам някоя глава или ред от нея. И оставам удивен от мъдрите слова, очевидно написани с дълбока вяра...ти цитираш някои от тях. И знаеш ли кое ме впечатлява? тяхната актуалност, макар и изразена в специфичния църковен стил. Накратко казано, Библията е свещена кника за вярващите християни и универсална житейска книга за всеки интелигентен човек. Срамно е, някои уж образовани интелигентни хора да се изказват и пишат за нея иронично или подигравателно, а такива се срещат в блога...
Подкрепям напълно твоя постинг! Поздрави!
цитирай
4. merita - Благодаря ти за коментара Томич. Аз ...
23.03.2009 08:31
Благодаря ти за коментара Томич.Аз също уважавам правото на всеки да определя дали да вярва или не.Аз съм човек на науката и това още повече засилва вярата ми в Създател!Що се отнася до мъдрата книга-Библията , то за мен тя е наистина като една житейска инструкция.Много често , давам пример с инструкциите , които производителите дават към уредите, произведени от тях.Ако не се употребяват според тези инструкции то уредите , образно казано ще гърмят. Така е и с анс.Ако не живеем според принципите записани в тази житейска инструкция , неминуемо ще "гърмим"Поздрав!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 989382
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031