Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2008 22:48 - пожелание от мен!
Автор: merita Категория: Други   
Прочетен: 1012 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 25.12.2008 23:02


В оставащите да края на 2008 г. ще си пожелаваме само добри неща.Мило ми става , когато чета и чувам всички тези пожелания.Не се съмнявам в искреноста на думите.Едва ли има човек , който да не приема пожеланията и да не се стопля сърцето му от мисълта за сбъдването им.
Искам обаче да споделя , че сбъдването на много пожелания дължа на Бог.Да Бог е в състояние да сбъдне много неща , които са в хармония с неговите желания за нас. Когато осъзнаем това , ще можем правилно да формулираме и желанията си.
В посланието на апостол Петър   прочетох следните стихове , които ни казват , че вярата и надеждата ни трябва да бъдат в Бог.
Пожелава на всички мои приятели и на хората , които се отбиват в блога ми , да намерят сили да повярват в сбъдването на своите мечти и да прехвърлят тази нелека задача на нашия Създател, защото той се грижи за нас!
Весело посрещане на Новата 2009 година и много празнично настроение !

Като послушни чада, не се съобразявайте с първите страсти, които имахте във време на незнанието си; image
15 но, както е свет Тоя, Който ви е призовал, така бивайте свети и вие в цялото си държане; image
16 защото е писано: "Бъдете свети, понеже Аз съм свет". image
17 И ако призовавате като Отец Този, Който без лицеприятие съди, според делото на всекиго, то прекарайте със страх времето на вашето престояване, image
18 като знаете, че не с тленни неща - сребро или злато - сте изкупени от суетния живот, предаден вам от бащите ви, image
19 но със скъпоценната кръв на Христа, като на агнец без недостатък и пречист, image
20 Който наистина беше предопределен преди създанието на света, но се яви в скончанието на времената за вас, image
21 които чрез Него повярвахте в Бога, Който го възкреси от мъртвите и Му е дал слава, така щото вярата и надеждата ви да бъдат в Бога.



Тагове:   мен,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 997467
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930