Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2008 23:27 - криворазбраната цивилизаця
Автор: merita Категория: Други   
Прочетен: 1440 Коментари: 3 Гласове:
0



Тази вечер посетих спектакъла"Криворазбраната цивилизация" на нашия  ямболски театър "Невена Коканова"Напоследъх съм гледала повече постановки на гостуващи театри и да си призная оставах все разочарована .Това , което видях тази вечер обаче искрено ме изненада и зарадва.Постановката беше с чудесна режисура и с нова интерпретация на тази творба а Актьорите играха чудесно и преживяването беше супер.Текста въпреки че е писан толкова отдавна звучеше така съвремено.Тъжно ми стана , като се замислих , за истината относно българите- да превиваме гръб в нисък поклон към всичко идващо отвън.Тъжно ми е за неспособноста да се ценим като индивидуални личностии да защитаваме идентичноста си.Лопсата на национално самочувствие и ниската самооценка са нещата които ни различават от "европейците"-Аз мисля , че има много неща с които да обогатим Европата и да дадем на европейската култура много шедьоври!Колектива на нашия театър е достоен да се нарече професионалисти от висока класа!Радвам се , че те са част  от малкото стойностни неща , които се случват в града ни!
image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bovari - Интересно споделяне....
20.11.2008 00:15
което ме навежда на мисълта, че сигурно винаги, във всяко общество ще има хора, които да приемат на "криво" цивилизацията, но и след време да се питаме "Дали в това се изразяваше цивилизацията?"
Поздрави!;)
цитирай
2. eien - Аз мисля, че от срещите и разговорите си с много българи,
23.11.2008 16:03
самооценката не е в никакъв случай ниска, напротив - неоправдано висока, стигаща до невярващи за окото висини!
цитирай
3. merita - Еиен! Може би твоите контакти са с ...
23.11.2008 21:56
Еиен! Може би твоите контакти са с такива хора , които имат неоправдано високо самочувствие.При мен е обратно.Живота ме среща по- скоро с хора , които са способни но не намират добрите условия да реализират себе си и това влияе на самочувствието им , най- малкото защото нямат адекватно заплащане на труда си.Примери много!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 997517
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930