Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2008 22:50 - добрия съвет
Автор: merita Категория: Други   
Прочетен: 2651 Коментари: 5 Гласове:
0



Тези дни се случи така , че станах свидетел на споделени истории свързани с лошо отношение, от страна на колеги на работното място.И двамата души , които споделиха своите истории , бяха ново постъпили.
И при двамата се оказа , че от началото са попаднали на колеги , които са започнали ,да упражняват психически тормоз върху тях.Интриги и клюки , тенденциозни забележки.Дребнави коментари за недобре свършена работа.Подигравки и откровени заплахи за саморазправа.
Замислих се какъв съвет да дам на тези хора , защото те искаха моето мнение , как е правилно да реагират в този случай.Даже ме запитаха , как аз бих реагирала на тяхно място.Бих ли продължила да търпя ?
По този повод се върнах години назад , защото аз самата имах такава ситуация , която търпях 8 години.
Причината да търпя , беше , че държах на работата си и не желаех да напусна , заради една личност.Това обаче ми донесе много стрес и получих и заболяване с доста последици за мен.Ще добавя само , че в случаите когато плача на сън , винаги сънувам тази личност.
Малко след това започнах да чета и изследвам моята любима книга Библията.Там намерих наистина отговор на много от въпросите ,които си задавах.Благодарение на нейните съвети , можах да намеря сили да простя на тази личност.Разбрах , че най - лесно е да се отвърне на злото със зло.По - трудно е да запазиш самоконтрол.По- трудно е да си търпелив.По - трудно е да си добър, и милостив.По- трудно е да не си интригант.Да понасяш неправдата с достойнство е също трудно.Къде беше моята грешка.Тя беше в това , че все още не уповавах на Бог.Аз си мислех , че мога сама да се справям.Не знаех , че има един , който е наистина загрижен за мен.Не се объщах в молитва към него и не полагах на него моите грежи.
Да , сега вече знам , какъв съвет да дам на моите приятели .
" Възложете всяка ваша грижа на него и той ще се погрижи за вас!"Не се мъчете вие сами да разрешавате ситуациите !Седнете и в откровен разговор , като пред съдия изложете ситуацията.Знате , че имате за слушател най безпристрастния съдия -Бог .Неговото решение ще е най- справедливо.Имайте вяра и търпение!
Поздрав!
image


Тагове:   съвет,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Благодаря! Хубав ден!
30.10.2008 07:18
Благодаря!
Хубав ден!
цитирай
2. feq - Благодаря за съвета, merita!
30.10.2008 08:47
На мен също ми омръзнаха безкрайните оплаквания на момичета и жени, които мислят само за секс и пари... На момчета и мъже, които точно тук, във виртуала се "борят" със своите комплекси...
Много стана фалша и лицемерието във човешките отношения, затова хората така се затвориха в себе си.
И не Живота ни е лош, а отношенията помежду ни...
Обмислям нов постинг за Вярата!

До тогава - надникни при Славейчето ни!

http://slavei.web44.net/forum/viewtopic.php?f=4&t=401
цитирай
3. merita - feq
30.10.2008 20:38
Благодаря за коментара и непременно ще прескоча до Пепито!Не съм я посещавала скоро- липса на време , какво да се прави!Поздрав
цитирай
4. avangardi - Прекрасен съвет!
01.11.2008 19:26
Бог забавя, но не забравя!
Само той е съдника!
Благодаря ти!
цитирай
5. ivesa - Има висша справедливост на този свят
03.11.2008 19:57
Не веднъж съм се убеждавала,че има висша справедливост,слава на Бога.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 996877
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930