Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2008 16:23 - За доброто настроение
Автор: merita Категория: Други   
Прочетен: 1044 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 08.08.2008 16:39


Днес ми се иска предам настроението , което ме е обзело- а то е ведро и затова ми се ще с този анекдот да Ви развеселя малко и вас посетителите на моя Блог.Някой от Вас може би са останали с впечатление , че съм по- сериозна , тъй като постингите ми са на по- сериозна тематика.Съгласете се обаче че Бог и Библията са неща , за които трябва да се говори сериозно и с респект.Що се отнася до настроението ми, то винаги е позитивно и ведро , доколкото зависи от мен.Уважавам чувството за хумор , в хората които го имат и обичам да се шегувам.Приветствам и самоиронията като начин да покажем че осъзнаваме собственото си несъвършенство.Бог , който е еманация на Любовта ни е създал със способноста да се забавляваме и радваме .Доброто настроение винаги е част от добрия човек.Способноста да го предаваме на хората около нас е онова вълшебно качество , което ценим а именно добронамереноста .Ще ми се давайки слава на нашия Създател да се радваме на малките, но ценни неща в своя живот и да бъдем в добро настроение в синхрон с тази наша радост!!!!!!!!!!!!Ето и обещания анекдот с пожелание за ведро и добро настроение в остатъка от деня Ви! Крадец влиза в къща, бавно върви по коридора и обира. След малко чува: - И аз те гледам, и Исус те гледа. Ослушал се и продължил да краде, но по-внимателно. След малко пак чува: - И аз те гледам, и Исус те гледа. Пак се ослушал и пак продължил да краде, но още по-внимателно. След няколко минути пак чул: - И аз те гледам, и Исус те гледа. Ядосал се и казал: - Абе, кой си ти, бе? - Ами, аз съм папагалът Гошо. - Гошо ... Странно име за папагал! - И Исус е странно име за питбул, ама виж как те гледа! „В Русия решили, че всички нации трябва да са равнопоставени и представени еднакво навсякъде. Отиват при един чукча: - Така и така, нямаме чукчи в Академията на науките. Искаш ли да те направим академик? - Може, ама наполовина. На четните дати - академик, а на нечетните ще ходя за риба.”


Тагове:   настроение,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zaw12929 - За мен
27.08.2008 20:55
бяха разказани по нов начин.
Помага БОГ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 996931
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930