Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2008 23:28 - разговор със саксофона
Автор: merita Категория: Други   
Прочетен: 1067 Коментари: 0 Гласове:
0



Винаги съм харесвала джаза , като стил в музиката.За да го слушам обаче ,си имам специално време .Това определено са по- късните часове на ноща.Тогава , когато съм и сама и мога наистина да се потопя в звуците на един саксофон например.Ето , че сега слушам един такъв саксофон , който като че ли говори.Атмосферата , която създават звуците му е определено лятна и романтична.Лежерните му звуци ме карат да си представя , че съм на палубата на една яхта.Лек бриз подухва и поклаща палубата.Седнала съм в удобен шезлонг и разговарям със сакофона.Той е леко меланхоличен и бавно подхваща успокояващите душата тонове.Предизвиква ме да му разкажа деня си.Намига ми шеговито и ми казва да отмина наприятните неща с които съм се сбъскала днес.
Подсеща ме да си спомня , че споделих радоста на някой хора , които си намериха работа .Разказвам му с какво желание изпълних задълженията , които бях поела  към клиентите си.Усмихва ми се саксофона и ме предизвиква да му разказвам още-ненаситен е!
Разказвам му за розговора , който имах с човек изпаднал в безизходица , и който иска да се самоубива.Тъжно но имах възможност , да му покажа , че винаги има изход от ситуацията , ако потърси Бог!Саксофона поклаща звуци и показва , че е съгласен.Проняжните акорди го потвърждават.Казвам му , колко ми липсва моята половинка и че за съжаление временното му отсъствие ме натъжава.Добре , че са мобилните връзки и не е проблем да се чуваме.Глупаво е , че заради парите се налага хората да се разделят.Парите драги ми саксофоне , не носят радоста и щастието , но за съжаление все още са средството, с което си осигуряваме необходимите за живота ни неща.Добре , че смени ритъма , че нещо пак се натъжих.Обещах ти да не съм тъжна и да ти говоря само за хубавите неща , както и ти на мен.
Хубаво е , че в този горещ летен ден не съм някъде в
пустинята а мога да се охладя с един студен душ и да се потопя в звуците ти  драги ми саксофоне.Смееш се на това че не пропуснах да си изям и една порцийка сладолед?Твоите звуци ме подмамиха!Караш ме да се чувствам , като принцеса .Лааскаеш ме саксофоне.Хайде спирам да говоря и оставям на теб да подхванеш твоя монолог саксофоне и да ме приспиш.Продължавам да си представям че съм на палубата и , се приготвям за среднощен круис.Свири ми саксофоне , слушам те!
image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 997490
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930