Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2008 08:28 - седмична оперативка
Автор: merita Категория: Други   
Прочетен: 1296 Коментари: 2 Гласове:
0



Ще ми се в началото на една нова седмица да успея да се заредя положително и всичко , което правя , да бъде продиктувано от една такава нагласа.За целта , пак се обръщам към Бог и му благодаря за всички благословии , които ми е дал: живот , храна , подслон , семейство..........Това са ноистина нещата , за които човек си струва да благодари непрекъснато.Четейки от Псалми 37 няма как да не се съглася с написаното: Не се раздразвай поради злотворците, нито завиждай на онези, които вършат беззаконие. 2. Защото като трева скоро ще се окосят и като зелена трева ще повехнат. 3. Уповавай на Господа и върши добро; така ще населиш земята и ще се храниш с увереност. 4. Весели се също така в Господа и Той ще ти даде измоленото от сърцето ти. 5. Предай на Господа пътя си; и уповавай на Него и Той ще извърши очакването ти; 6. и ще направи да се яви правдата ти като светлината и съдът ти като пладне. 7. Облегни се на Господа и чакай Него; не се раздразвай поради този човек, който успява в пътя си, като извършва подлости. 8. Прекрати негодуванието и остави гнева; не се раздразвай, понеже това води само към злотворство. 9. Защото злотворците ще бъдат изтребени; а онези, които чакат Господа, те ще наследят земята. Тук ключовите думи , които ме карат да се настроя положително са:Уповавай, Весели се,облегни се , чакай ,не се гневи,прекрати негодуванието си. Ако успея да направя това Бог ми дава обещания ! Да се храня с увереност.Това ще ме предпазва от излишни тревоги. Ще ми дава измоленото от сърцето ми.Тогава , когато то е в хармония с неговите стандарти. Ще успявам в пътя си-!Гаранция за успеха на това , което правя. Ето защо в началото на седмицата е добре да седнем и да направим нашата "оперативка" с небесния си Отец.Нека да споделим с него своите планове.Това са нещата свързании с нашето семейство , нашата работа , нашите приятели.Нека Бог да знае какви са те .Нека също да го попитаме , тези планове в съгласие с неговата воля ли са?Накрая , нека го помолим за неговия Св.Дух , който да ни ръководи и напътства! С пожелание за добр аи ползотворна седмица на всички !


Тагове:   оперативка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karanikolov - Според психолозите негативната ...
23.06.2008 19:00
Според психолозите негативната енергия,която излъчваме се връща при нас - на практика срещу нас -"както пиленцата се връщат в курника".
Може би оттам трябва да почнем - да изчистим низкото, и да не допускаме друго.
:)
цитирай
2. merita - Да съгласна съм с теб. Да не позво...
23.06.2008 21:06
Да съгласна съм с теб.Да не позволяваме на негативизма да ни завладява!Благодаря , че ме посети!Хубави дни ти желая!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 996968
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930