Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2008 22:40 - есенно
Автор: merita Категория: Други   
Прочетен: 2059 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 12.05.2008 22:44


Понякога омръзва хубавото време и иска ми се есенен покой, когато покрива в дъжда ще дреме и тихия следобед ще е мой. Ще бъда до прозореца . Ще гледам , как падат и последните листа. На този пожълтяващ кинопреглед , ще смъква дрехата си есента. Под стряхата ми ще припява вятър. Небето ще е пълно с тишина , И отминаващото птиче ято , ще ми помаха с плачещи крила. И две листа ще прибера при мене, две златносребърни пари. За спомен от това спокойно време , когато есенния огън вън гори! Спомних си това мое любимо стихотворение , тъй като то най- добре отразява , настроението , което ме е обхванало.Нуждата от спокойствие и тишина понякога е толкова осезателна , че чувствам как душата ми стене за това. Да се изолирам и да се отдам на съзерцание и размисъл, ето от това имам крещяшта нужда, но за съжаление не мога да си го позволя в пълна степен.В малкото време, което имам, все пак се опитвам да релаксирам по свой си начин. Добре е, че нета ни дава възможност да си изнамерим музиката, която ни харесва, а за мен това определено е класиката и джаза . Н а фона на тази музика, едно четиво с духовна тематика ме успокоява и същевременно ме зарежда . Понякога влизам във виртуална галерия и разглеждам картини .Особено обичам пейзажите и ренесансовите портрети. Благодаря и на блогъри , които публикуват снимки от свои туристически обиколки.Така аз също се потапям в емоциите на техните пътешествия и се зареждам позитивно. Да прочета нечие стихотворение , също е удоволствие . Давам си сметка , че работата , която работя е свързана с контакти с хора.При това общуване е много важно настроениетои излъчването , което имам . От тях зависи и успеха ми.Посланието ми не е само вербално.Невербалните средства , с които общувам са също важни ,а те са тясно свързани с емоциите ми.Ето защо за мен е важно да съм позитивна и добронамерена и най вече искрена! За това обаче е нужно добро възтановяване .Стреса и неприятните емоции трябва да се тушират навреме. Най- доброто оръжие за това е добрата почивка и релакса! Как обаче да намираме баланса при това забързано ежедневие?



Гласувай:
0



1. rujena - И на мен ми е малко трудно
13.05.2008 23:59
да балансирам в напрежението, което, понякога ,може и с нож да го реже човек.Скитането из различните поетични сайтове и форуми ме спасява много често...
Лек и усмихнат да е денят ти утре! :)
цитирай
2. inamay - ...*
14.05.2008 08:32
Приемам порциите класика, чета от стиховете на приятели, пътувам виртуално, затварям се да препрочитам някого и да мълча, мълча, мълча...
След толкова мълчание така очаквам пак да срещна някого наистина да поговорим...
Приятен ден и поздрави! :)
цитирай
3. merita - Дано да успяваме да направим всеки ...
14.05.2008 23:09
Дано да успяваме да направим всеки един ден Добър и да носим радост както на себе си така и на хората около нас!Това е дар от Бога!Благодар ви за пожеланията!
цитирай
4. waterlily - В такива моменти за мен е много ра...
16.05.2008 10:18
В такива моменти за мен е много разтоварващо пътуването с влак (въпреки всичко все още ми се случва ;)). Редуването на пейзажите ме успокоява и същевременно ме зарежда с нови сили - красиво е във всички сезони, макар че понякога останалите пътници могат да бъдат малко досадни… ;))
цитирай
5. merita - За съжаление все по рядко пътувам, ...
16.05.2008 22:30
За съжаление все по рядко пътувам , но пътуването съща ме доставя удоволствие , особено като посещавам непознати места!Поздрав и на теб watwrlily
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 997158
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930