Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2008 22:44 - човека с акордеона
Автор: merita Категория: Други   
Прочетен: 1514 Коментари: 3 Гласове:
0



Бях малко дете на около 5 години, когато ми купиха първото акордеонче.Причина за това беше моя ентусиазъм , когато видех по телевизията да свирят народна музика с акордеон.Притичвах и вземах една излишна скара от хладилника и си я представях че е акордеон.Започвах да имитирам акордеониста от екрана.Та така до момента ,в  който ми купиха 12 басово акодеонче.
В 3 ти клас ме записаха на школа по акордеон.Посещавах я известно време но някак не ми беше интересно да свиря упражненията с ноти.Мама беше народна певица и ми беше по -хубаво да свиря по слух .Сядах и си съчинявах сама мелодиите.Обичах си и втория акордеон от 60 баса , който ми купиха по- късно.Когато ни идваха гости, баща ми ме караше да свиря пред тях.И аз ща не ща си свирех.Те бяха моята малка публика.Когато станах студентка,мама подарила акордеоните ми на племениците си.Това ме натъжи и така минаха много години през които забравих за акордеона.Факта , че телевизията и другите медии навлязоха масово някак си запълниха липсата .
И ето вчера си вървя аз по главната улица на нашия град и виждам един човечец и един акордеон до него.Седят си те кротко на тротоара и чакат минувачите да пуснат някоя монетка  в картонена кутийка от лукум.
Спрях се и приклекнах срещу човека, а той ме изгледа упулено и не може да повярва.Аз добре облечена дама се спирам при него? Заговорих направо все едно че ми е пръв приятел.Разказах му всичко това което написах по горе.Той само ме слуша и в един момент на беззъбата му уста цъфна усмивка.Само кима и се усмихва.Загледах го право в очите и видях мъката му.Извадих и му пуснах левче в кутията  , при което той се усмихна още по широко и каза:Бог е велик!
Аз можах да кажа само-Амин!
 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ама това, което си написала е стр...
18.04.2008 08:28
Ама това ,което си написала е страхотно.Поздрави !То е станало чудесен разказ.
цитирай
2. doka - Хей.....Мери..... :)))
19.04.2008 20:35
......Браво на теб,мила... :)))
Чудесно е,че свириш на акордеон... :)))
Първата ми страст...преди китарата...
беше акордеона... :)
Сега ...мина на втора позиция... :) ;)
Бог да те благослови... :)))***
цитирай
3. iveta73 - Super!
27.04.2008 16:17
Deloto ti sys sigurnost 6te byde dobaveno kym dobrite ne6ta koito pravi6.Bydi sigurna.Celuvki:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 997667
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930