Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2008 08:00 - утринно размишление
Автор: merita Категория: Други   
Прочетен: 1613 Коментари: 4 Гласове:
0



Всеки един от нас се събужда сутрин и започва да прави своите планове за деня.Неминуемо светват и червените лампички , които ни казват , че някой от нещата ще срещнат трудности при тяхното осъществяване.Започваме да се притесняваме , да се колебаем.
Понякога , несигурноста ни разколебава и предварително намалява нашите шансове за успех.Ето защо е хубаво , когато предвалително сме си изградили навика , да обмисляме своите планове и  най -вече да ги споделяме с Бог.
Ако , човек има пълното доверие на своя Създател , това ще го подтикне да споделя по принцип всичко от своя живот , което касае вземане на решения.
Тъй като сме несъвършени , то не винаги нашата преценка за нещата е най - добрата.Защото Притчи 16:9 казва:
Сърцето на човека начертава пътя му, Но Господ оправя стъпките му.Молитвеното споделяне в случая е от важно значение.Рутинното изричане на опредерени молитви е залегнало в поклонението на много християни.Изричането на заучени фрази , влючително и по време на църковни служби ми е било винаги някак чуждо .Според мен молитвата е индивидуален акт.Тя е лично споделяне .Това е моето лично общуване с Бог.Не , че отричам колективната молитва.Когато хората са събрани заедно изричането на молитва от името на събраните , също е израз на колективна общуване.
Тук искам да подчертая значениет на вярата и молитвата в ежедневните ни дейности и вземането на решения .
Например , едно от нещата за мен , които всеки ден трябва да рещавам е , как наай-добре да организирам деня си и срещите си с клиенти , така че да има добри резултати.С кои клиенти да се видя?Какъв подход да използувам?Тъй като работя с хора е трудно да се доверя на собствената си преценка в някой случаи.Притеснявам се и от резултатие , които не винаги са според очакванията ми.
Забелязала съм , че ако се потдам на отчаянието от това резултатите още повече се влошават.
Всичко това обаче аз се опитвам да го споделя с Бог.Търся неговото ръководство .Той , като един добър и доказал се мениджър , ме води безпогрешно и "оправя стъпките ми"Четейки например от Евангелията се замислям за подхода на Исус Христос към хората с които е беседвал.
Той е бил добър оратор.Проявявал е интерес към хората.Говорил им е на разбираем език.Бил е достъпен , въпреки свръхголемите си способности.Никога не е проявявал високомерие и егоизъм.
В повечето случаи притчите му , окставят трайна следа в умовете на хората с мъдроста си.С богатите също е намирал начин да беседва.
Не се е страхувал да говори истината пред тях , каквото и да му струва това.
И най важното , давал е слава на Бога с делата си.Имал е доверие на своя Отец , че го ръководи във всяко едно дело.
В този ред на мисли , днес ще си кажа моята молитва и ще я споделя с вас!

Отче мой !
Небесни мой Създателю-Йехова!
Благодаря , че виждам утрото на този нов ден  който ти сътвори за мен.
Благодаря за привилегията ,че съм жива и че ми даваш живота.
Днес ми предтои да върша моите задължения .Искам да ти благодаря че имам работа с която да си изкарвам насъщния си хляб.Моля те води ме в делата , които имам да свърша , така че да съм полезна на хората..Ако трябва да вземам решения , помагай ми те да бъдат правилни и според твоята воля!
Предпазвай ме от материалистичната нагласа на този свят татко мой!Нека заедно да се борим срещу злите сили на Сатан.Прости ми греховете и бъди милостив към мен , защото вярвам ,че Исус умря за да ме изчисти от наследения грях и сега да имам тази чиста позиция пред теб!
Подкрепяй всички братя и сестри , които днес се борят с проблеми и страдат.Дай им от твоя свят дух сила да се справят .Нека да бъде слава на твоето име и нека по- скоро да дойде и твоето Царство тук на земята , така както си ни обещал!
Приеми моля те тази молитва в името и чрез нашия спасител и цар в небесното царство-Исус Христос!Амин!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. doka - Мери... :)))**
19.03.2008 15:19
...Чудесен пост,мила...! :)))
Страхотни утринни размишления...! :)))
Благодаря ... :)))
Благословена седмица ти желая... :)))**
цитирай
2. merita - Благодаря ти Дани !Благословии и за ...
20.03.2008 18:33
Благодаря ти Дани !Благословии и за теб!
цитирай
3. merita - Интересен въпрос ми задаваш Йонче. ...
19.04.2008 19:11
Интересен въпрос ми задаваш Йонче.
Когато съм на работа няма как да споделям тези мои мисли с клиентите си, защота работата си е работа.Виж с моите приятели и с хора с които мога да ги споделям го правя с удоволствие.
цитирай
4. merita - За мен работата е част от живота ми. ...
25.04.2008 20:26
За мен работата е част от живота ми.Отнасям се отговорно към нея и е важно преди всичко да виждам смисъл в това , което правя.Даже сега си сменям работата поради тази причина , че това , коетоправех не ми допадаше в този смисъл , че не носи полза на хората.Съгладна съм , че това е един друг живот -светския , различен от духовния ми живот.За съжаление в тази ситема се налага да сме част от света.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 997483
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930