Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2008 22:39 - кое е по-добро?
Автор: merita Категория: Други   
Прочетен: 1916 Коментари: 5 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Напоследък все по - често се замислям над това , как да намеря баланс между задълженията си като майка , съпруга и работеща жена.
Едва ли съм единствената , която е изправена пред това предизвикателство.Липсата на време обаче , което да прекарвам с детето си е нещото , което ме измъчва напоследък.Сутрин , ставам и тръгвам на работа , като разчитам на що годе вече самостоятелното си дете.Чуваме се на обед и ако има проблеми той ми звъни.Така си комуникираме по телефона през деня.Вечер прибирайки се отделям време да прегледам , какво е направил при потготовката на уроците си.После следват обичайните домакински задължения и така около вечерята имаме още малко време за разговори .Като цяло усещам обаче , че детето ми има нужда от нас , своите родители ,нуждае се от подкрепата ни във всяко едно отношение.Не случайно и компютъра се е превърнал в пръв негов приятел , но за съжаление той не му задоволява духовните нужди.Общуването с хора не може да се сравни с интернет.Два три часа прекарани заедно вечер не са достатъчни според мен , както за възпитанието така и за духовното общуване между деца и родители.А от тук  произтичат и много от проблемите при подрастващите.Тъй като имам опит с по- големия си син , който е вече на 20 години ми се иска наистина да мога да поправя някой от грешките , които допуснах като майка спрямо него..Опита ми определено показва , че трябва да прекарваме повече време с децата си и да общуваме пълноценно , като им даваме от нашето внимание.
Завам си следния въпрос:Дали да съм работеща жена с приличен доход или майка , която се грижи за домакинството и децата си и която е полезна на семейството си не толкова в материално отнношение.
Отговора не зависи обаче само от моето желание а и от финансовите обстоятелства на семейството ни.
Тъй като вярвам , че Бог  най добре знае кое е най добро за мен напоследък се моля за неговото ръководство и съвет.Ще ми се наистина в най- скоро време да намеря отговор на този въпрос!
image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. slavei - Мери!
10.02.2008 23:30
Когато имаме проблем ние молим за помощ!
Това, което си сторила е чудесно - т.е. помолила си Бог да ти даде отговор на въпроса!
Не се й съмнявам, че когато го получиш, той ще бъде най-правилният и ще съдържа в себе си най-доброто, както за теб, така и за твоето семейство!
Хубава вечер!:)
цитирай
2. doka - Хей.....Мери....кара миа..... :)))**
11.02.2008 21:35
....Споделям нението на Пепи.....че...когато помолиш
Бога.....Той ще ти даде точният отговор...!!! :)
Нали знаеш ...какво ни казва Словото .... -
" Извикай към Мен...и кще ти отговоря...и ще ти
покажа велики и тайне неща,които не знаеш..." !!! -
мисля,че беше в Еремия...(ще си го намериш... ;)...
....така,че....довери се на Бог,мила...! :)
Бог да те благослови...! :)))***
цитирай
3. maminkavania - мисля,че
11.02.2008 23:38
мисля,че във въпросите ти се съдържа и отговора им.Ако детето ти е най-важно на този етап от живота му,намери начин да прекарвате повече време заедно.Има много начини за това-работа на половин ден/за да си у дома,когато е и той/,уикенди целенасочено прекарани в някакви,любими за него занимания...може да ти хрумнат и други идеи.Времето пропуснато сега никога няма да се върне,затова е ценно!Жертвите си струват!Някъде в Библията се казваше:"Отдели скъпоценното от нищожното!'' Мисля,че можеш да прецениш кое е скъпоценно за теб.Лично аз избрах да остана у дома да си гледам децата и нито за миг не съжалявам за това.Въпреки,че само съпруга ми изкарва пари за семсейството никога не сме оставали в нужда.Не казвам,че винаги е било лесно,но с всеки изминал ден се убеждавам,че си е струвало!Желая ти да имаш мир в сърцето си,каквото и решение да вземеш!
цитирай
4. maminkavania - "Любовта винаги намира начина,а безразличието-оправдание!"
11.02.2008 23:41
Снимката със стихчето много ми хареса!!!
цитирай
5. merita - Благодаря за хубавите и насърчи...
12.02.2008 07:38
Благодаря за хубавите и насърчителни думи мили приятели!Знам , че решението на въпросите , които ме вълнуват ще се намери.Избора е мой и сигурно ще се наложи да го направя.Не случайно търся баланса защото си мисля , че това е въпрос на разпределяне на задълженията.Разчитам на тези стихове , които ме съветват:Осия 12:6
6. Затова се обърни към твоя Бог,
пази милост и правосъдие
и винаги се надявай на твоя Бог.

Поздрав!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 997471
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930