Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2008 00:02 - утеха в трудни времена
Автор: merita Категория: Други   
Прочетен: 1295 Коментари: 2 Гласове:
0



Днес , четейки сиот мъдрата книга на Бога , в Матей 11 глава прочетох стиховете :
27 Всичко Ми е предадено от Отца Ми; и, освен Отца, никой не познава Сина; нито познава някой Отца, освен Синът и оня, комуто Синът би благоволил да Го открие. image
28 Дойдете при Мене всички, които се трудите и сте обременени, и Аз ще ви успокоя. image
29 Вземете Моето иго върху си, и научете се от Мене; защото съм кротък и смирен на сърце; и ще намерите покой на душите си. image
30 Защото Моето иго е благо, и Моето бреме е леко.
Четейки тези думе на Исус се замислих  над техния смисъл.Представих си го в ролята на духовен пастир , който протегнал ръка към мен ме приканва с усмивка на лицето.Увереноста с която са казани думите е впечатляваща.Аз ще ви успокоя ни уверява Исус.Той никога не лъже, защото никога не говори от себе си.На него му е дадена тази сила .Нашия Създател го е упълномощил да привлича хората при себе си и да ги учи на божиите принципи и стандарти така , че да изпитват  благословии в живота си.
Какво иска обаче от мен , великия учител?Той иска да съм негова ученичка , тоест да съм готова да приемам познание.Трябва готовност и нагласа за това.Да трябва да съм кротка и смирена в сърцето си .И тогава в резултат на това Исус ми обещава душевен мир.
Кротоста и смирението обаче не са слабост .Те са състояние на духа .Тяхната проява е по скоро проява на сила.
В много случаи нашето его ни кара да постъпваме по начин който наранява другите .Причиняваме болка и страдание дори и на близки на нас хора.Проблемите в ежедневието изострят нервите ни и ние се подаваме на духа на злите демони на Сатан.Те ни пляскат с ръце всеки път , когато ни видят ядосани озлобени , горделиви.Да тогава ние сме далеч от кротоста и смирението и Исус .
Да живота е труден за всички хора.Едва ли има човек без проблеми.Всеки се оправдава с това , че проблемите ни карат да сме лоши и да проявяваме неганивни чувства.
Но има една малка разлика.Не бива да сме безучастни към несправедливоста но зависи по какъв начин реагираме на нея.
Исус също не е останал безучастен когато отивайки в храма вижда в какво място се е превърнал той.Порицава търговците и даже преобръща масите им.Но дълбоко в сърцето си той съжалява тези хора.Той знае , че тяхното невежество е причина за това.Липсата на подчинение на Божиите стандарти и принципи ги е отдалечило от истинското поклонение.
Като човек , който обича Бог аз искам да приемам познание за неговата воля.Исус Христос дойде за за изпълни волята на Отца и да ни приближи до него , като даде живота си за нас.
На мен и на всеки един човек се дава възможноста да намерим утеха, така нужна и спасителна в този сложен свят.Кой може да каже 100% спокоен съм?
Но искам с това и да завърша , че имаме абсолютното уверение на този , който никога не лъже-Аз ще ви успокоя!
Дано повече хора да изпитат истиноста на тези думи!
Поздрав!
image



Тагове:   утеха,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. slavei - Дано се сбъдне твоето пожелание, Мери!
27.01.2008 20:07
И повече хора да открият онова безценно нещо, което прави човека щастлив и което не се намира в света - Божия мир!
Чудесни размисли, мила!
Поздравления!:)
цитирай
2. doka - Страхотен пост,cara mia ...! :)*
29.01.2008 10:17
Напълно съм съгласна с теб!!!
И както пеем в една християнска песен -
" Този Мир,който имамам
светът не ми го е дал....
не м го е дал и не може да ми го вземе..."!!!
А преди това се изброяват -
"Любов","Радост","Обич","Милост"...!!! :)
Наистина...тези неща можем да ги имаме
само в Бога...! Исус ни насърчава още... -
" Мир ви оставям;Моя Мир видавам;
Аз не ви давам,както светът дава.
Да се не смущава сърцето ви,
нито да се бои" ! - Йоан 14:27
А на това -
" Но искам с това и да завърша , че имаме абсолютното уверение на този , който никога не лъже-Аз ще ви успокоя!
Дано повече хора да изпитат истиноста на тези думи!" - казвам - АМИН !!!
Поздрав и на теб,мила...! :)))**
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 997190
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930