Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2007 16:04 - моите любими стихове
Автор: merita Категория: Други   
Прочетен: 3434 Коментари: 8 Гласове:
0



В тези празнични дни, в които ми остава повече време за четене и размисъл си направих труда да препрочета онези стихове от Библията , които са ми любими и които прочитам винаги, когато съм  слаба в духовно отношение.Те имат наистина силата да ме възтановят и укрепят.
Има много книги , издадени точно с такава цел , които също съм чела и , които също са ми въздействали , но това , което ми дава сила е наистина Божието Слово.
"Защото Божието слово е живо, деятелно, по-остро от всеки меч остър и от двете страни, пронизва до разделяне душата и духа, ставите и мозъка, и издирва помислите и намеренията на сърцето."-Евреи4:12
Още в Изход 15:11 е първия стих:
11 Кой е подобен на Тебе, Господи, между боговете? Кой е подобен на Тебе, славен в светост, Дивен та да Те възпяват, правещ чудеса?
В живота си  по отношение на хората се опитвам да проявявам винаги напътствието от следните стихове:" Да не отмъщаваш, нито да храниш злоба против ония, които са от людете ти; но да обичаш ближния си както себе си. Аз съм Господ."-Левит 19 :18 Аз съм Господ вашият Бог, Който ви изведох из Египетската земя, за да ви бъда Бог. Аз съм Иеова вашият Бог.
Щастлива съм , че мога да знам името на моя славен Бог-Йеова.
В моментите , в които съвеста ми ми е показвала , че греша съм разбирала , че единствено покорството и вслушването в Божиите напътствия е средството за спасение.Не жертвопринушенията и паленето на свещи , не приноси и други подобни .

22 Всеизгарянията и жертвите угодни ли са тъй Господу, както слушането Господния глас? Ето, послушанието е по-приемливо от жертвата, и покорността - от тлъстината на овни.-1Царе 15:22

4 Скърбите на ония, които заменят Иеова с друг бог, ще се умножат; Аз не ща да принеса техните от кръв възлияния. Нито ще взема в устните си имената на боговете им.

Псалм 18:2 
Господ е скала моя, крепост моя и избавител мой, Бог мой, канара моя, на Когото се надявам, Щит мой, рога на избавлението ми и високата ми кула.
Кой може да отрече силата на въздействие на тези стихове.Според мен само този на , който липсва вяра.Ако обаче вярата в Бог е силна , то наистина имаме силата да се справим с помоща на Бог и да прибегнем под неговия покрив за защита.
Доказателство е и стих 30 


30 Колкото за Бога, Неговият път е съвършен; Словото на Господа е опитано; Той е щит на всички, които уповават на Него.

Много пъти , когато съм сред природата се замислям за това как тя свидетелствува по един чудесен начин за славата и могъществото на нашия Създател
Небесата разказват славата Божия, И просторът известява делото на ръцете Му. image
2 Ден на ден казва слово; И нощ на нощ изявява знание. image
3 Без говорене, без думи, Без да се чуе гласът им, image
4 Тяхната вест е излязла по цялата земя, И думите им до краищата на вселената. В тях Той постави шатър за слънцето, image
5 Което, излизащо като младоженец из стаята си, Се радва като юнак да тича в попрището. image
6 То излиза от единия край на небето, И обикаля до другия му край; От топлината му нищо не се укрива. image
7 Законът Господен е съвършен, възвръща душата; Изявлението Господно е вярно, дава мъдрост на простия;

Има моменти в които ми се е струвало , че проблемите ми са неразрешими и ми е било трудно да взема решения.Точно в тези моменти са ми полезни тези стихове:

Псалм55:22
22 Възложи на Господа това, което ти е възложил и Той ще те подпре; Никога не ще допусне да се поклати праведният.

Много често съм се страхувала и от отделни личности.Било от по- силни физически , било от хора на властови позиции .В тези моменти имам безценната подкрепа на следните стихове:
11 На Бога уповавам; няма да се боя; Какво ще ми стори човек?

Затова искам от сърце да възкликна както е направил псалмопевеца:
А праведните нека се веселят, нека се радват пред Бога, Да! нека тържествуват твърде много. image
4 Пейте Богу, пейте хваление на името Му; Пригответе друм за Онзи, Който се вози през пустините: Иеова е името Му, и радвайте се пред Него.

Искрено се надявам че тези безценни стихове могат да бъдат полезни на всеки , който изпитва нужда от подкрепа и сила в трудни моменти.Никой друг освен Бог , чрез своята действена сила-Святия дух, е в състояние да даде помощ и напътствие на всеки , който моли за това.
"Ти, Който слушаш молитва, При Тебе ще дохожда всяка твар".-Псалм 65:2


Весело посрещане на Новата 2008г с пожелание за много здраве и нека се обичаме!
Бог да е с Вас!


Тагове:   Моите,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. maymi - Весело посрещане
30.12.2007 20:28
и на теб, merita!
Пожелавам ти много обич и щастие! Бог да е с теб!
цитирай
2. doka - Хей,Мери.......
31.12.2007 01:55
.... С голямо удоволствие прочетох тези прекрасни стихове от Божието Слово...!!! :)))
Благодаря ти,мила...че ги споделяш с нас...!!!
Наистина...Единствен Бог...Е достоен ....да
приеме...слава...почит... и хвала...!!!
Щастлива и благословена Нова година ти желая,миличка...!!! ... И нека Божиите благословения...изобилстват в твоя дом...!!!
Весела...Новогодишна...нощ...!!! KISS :)))**
цитирай
3. veshter - Честита Нова 2008 Година, бъди здрава!
01.01.2008 13:24
Но не споменавай под път и над път името Божие - това няма да те направи по-праведна. Бъди естествена и не ограничавай мислите и душата си - дай воля на сърцето си и добрите дела, сътворени от теб ще радват винаги околните и най-вече Него. Не е нужно да изричаш всяка минута Името му, това е нелепо. Поздрави :)
цитирай
4. merita - Извинявай veshter но не разбирам ...
03.01.2008 21:55
Извинявай veshter но не разбирам кое те кара да си мислиш че под път и над път произнасям името а Бог.Мисля си че съм естествена и не смятам че ограничаваммислите и душата си.
Съвсем нормален човек съм и нищо човешко не ми е чуждо.Просто искам да живея по стандартите и принципите на моя Създател.Това ме кара да изследвам неговото Слово-Библията .Там намирам ценните напътствия , които той ни е завещал.Има един стих , от Яков , който ни казва:"Приближавай се до Бога и той ще се приближава до вас"Е аз се стремя чрез изучаване на Библията и чрез молитва да се приближавам до Бога . А дали съм праведна , само един Бог знае!Поздрав
цитирай
5. slavei - Прекрасни стихове, Мери!
05.01.2008 09:59
И няма как да е другояче, защото това не са стихове, плод на човешка мъдрост, а Божиите Слова!
И затова са толкова и привлекателни, и прекрасни, и Истинни...и силно въздействащи...
И наистина точно те са тези, които ни дават сила, мир и покой!
Радвам се, че сме ги открили и заедно с теб, а и с много други хора, можем да се наслаждаваме и да се удоволстваме в тях!
Благодаря ти за ценния и ободряващ пост!:)
Благословена Нова година, приятелко моя!:)
цитирай
6. zari - От Ваш постинг:
05.01.2008 13:58
...ние християните признаваме и нашата вяра трябва да ни подтиква не да празнуваме празници и да се отдаваме на материалистичния дух на Сатан а да четем от мъдрото слово на Бога и да го прилагаме в живота си.Само така ще покажем , че не сме "част от света".
Пожелавам Ви мъдрост от Словото, което да прилагате в живота си и през настъпилата 2008!
цитирай
7. merita - Благодаря ти за пожеланието Зари !
07.01.2008 21:15
Благодаря ти за пожеланието Зари !
цитирай
8. veshter - merita
12.01.2008 11:13
Мерита, Мерита...Само в горния постинг над двадесет пъти си повторила името Му в различни цитати. Не смятам, че чрез самото цитиране по някакъв начин човек възвишава духа си. Казвам го не заради друго а заради ненужните според мен хвалебствия, които се отправят на всяка втора дума в коментарите, които следват след всеки подобен постинг изпълнен с цитати. Мнението ми е лично и по никакъв начин не цели да те обиди - изказвам го защото според мен коментарите са пресилени и звучат нелепо. Което пък не пречи да си ги харесвате. А и всеки има право да живее своя живот така, както сам прецени - нищо лошо не виждам в което. Но не мисля, че постоянното цитиране на бибилията и евангелията правят животът ни по-стойностен и смислен. По-стойностен биха го направили делата и постъпките ни пред Него и обществото. И едва ли и нужен всичкия този шум.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 997606
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930