Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2007 20:42 - защо е хубаво да плачем
Автор: merita Категория: Други   
Прочетен: 1086 Коментари: 1 Гласове:
0



Двуомих се много преди да седна и да споделя това.По принцип съм емоционална личност и не крия чувствата си.Смятам че те за това са чувства за да бъдат изявявани.
Като външен израз на емоциите ни са и сълзите.Аз плача когато съм тъжна но напоследък плача когато се моля.
За мен молитвата е много интимен момент на общуване с Бога.Напоследък обаче не знам защо това общуване ме кара да се просълзявам.
Почти се задъхвам от сълзи и някаква бучка засяда на гърлото ми.Молитвата ми е съпроводена винаги с благодарност.Разкривайки притесненията , проблемите и въобще всичко което имам да кажа на Бог аз се чувствам някак виновна, че го занимавам със себе си.А много добре знам че Бог иска точно това от мен.Той иска да му споделяме всичко.Да го търсим и да се съветваме с него. Да го питаме , да му възлагаме нашите грижи .Да търсим неговото ръководство.
Връщам се от командировка и пътувам с колата по пътя , изнервена и ядосана от неосъществена сделка.Възникнал е проблем и аз съм притеснена.Това се случва на хиляди хора по света.Каква е разликата обаче.В първия момент получавам сърцебиене и усещам как ме обземат негативни чувства.
В следващия момент обаче ми светва една лампичка.Казвам си :Нима забравяш какво имаш бе момиче?????????
Та ти имаш възможноста да споделиш проблема си с най великия омбуцман на Вселената и да потърсиш неговото разрешаване.
Започвам да си говоря на глас и да споделям мислите си с Бог.Сълзите ми се търкулват и аз ги виждам на огледалото.Плача и говоря и не усещам как ме залива спокойствието.Да няма как да се опише.Разбирам го единствено по честотата на ударите на сърцето и по липсата на бучката в гърлого.
Спокойна съм !Започвам да гледам по трезво на нещата.Решенията на проблема започват да се наместват.
Само сълзите продържават да текат още малко но това са сълзи на благодарност .Сълзи на радост от това , че никога няма да бъда оставена сама с проблемите си.Винаги знам , че имам до себе си протегнатата ръка на моя Създател -Йеова Бог.Отправяйки молитва чрез Исус Христос се моля да имам силата да се справям с проблемите и предизвикателствата на ежедневието.
Желая щастливи дни на всички , които искрено уповават на  нашия Създател!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. doka - Чудесен пост,мила! :)
17.10.2007 00:15
Страшно много ми хареса, страхотно си го
описала,...и е много,много вълнуващо...
Бъди щастлива и ти,и изобилно благословена във всичко,cara mia...! :)*
.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 996867
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930