Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2007 23:23 - малка ваканция
Автор: merita Категория: Други   
Прочетен: 1367 Коментари: 3 Гласове:
0



Ще ми се да споделя за нашата малка ваканция, защото това бяха два дни изпълнени с емоции , които ме заредиха за дни наред.
Сега си мисля , че не е толкова важно къде прекарваш почивката си а с кого и как.
Тръгнахме към морето и си избрахме място , което навремето беше къмпинг но сега не се стопанисва поради реституционни проблеми.
Все пак плажа си го бива и сенки има и пясък  така че условията си ги биваше.
Децата няма да казвам , дали излязоха от водата.Ние големите наблегнахме на биричката и се излежавахме под сенките.
Мен лично ме обзе такова блаженство и така се наслаждавах на съприкосновенето с водата и природата като цяло.Не мислих за нищо друго освен за това колко е красиво около мен и извличах максимална полза от тази почивка.
Когато отидохме до близкия Несебър изведнъж попаднахме в хаоса и данданията на градската среда.Цялата тази шумотевиза и калабълък ме подтиснаха.Направо нямах търпение да си тръгна .Тези сергии навсякъде направо ме побъркаха.Дори и стария град ми се видя като една капълъчаршия.
Е успяхме да си изберем една картина за спомен.Похапнахме и риба но потеглихме с усещане че това место не е за нас.
Лично аз не бих си починала тук.
Нещото , което наруши удоволствието от почивката ни беше и задръстването на което попаднахме.Ех  уж в Европата влязохме а пътищата ни по зле от анадола. Не ми се коментира повече .
Искам да остана с положителните емоции и с мисълта , че можах да прекарам два хубави дни с моето семейство и това е дар от Бога който ценя.
Знам , че има хора които и това не могат да си позволят.Благодарна съм и на това .
Дай боже да сме здрави и да можем да си позволяваме такива моменти !
Семейството ни определено имахме нужда от това , тази промяна се отрази на всеки един отнас и то положително.
Ще ми се скоро да си направим една малка екскурзийка но към Балкана така че приемам предложения за маршрут!


Тагове:   ваканция,   малка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. slavei - Това е най-важното...
26.08.2007 01:02
"... не е толкова важно къде прекарваш почивката си а с кого и как..."

Радвам се, че си прекарала чудесни, разтоварващи дни, Мери!
Пожелавам ти да имате цялото семейство повече такива дни на релакс и блаженство!
Лека вечер!
цитирай
2. iveta73 - Радвам се, че си прекарахте чудесно!
26.08.2007 21:03
Дано да имате повече време и средства от сега нататък за да можете да си позволявате да отмаряте.Просто Вие се полага.Целувки:)
цитирай
3. doka - Привет,cara mia! :)*
16.10.2007 23:57
Аз също много се радвам,че сте си починали хубавичко ! :) Моето предложение за теб,е -
възможността да се насладите на прекрасната гледка на Врачанския Балкан!!! :))) KISS :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 997477
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930