Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2007 22:19 - за моите страхове
Автор: merita Категория: Други   
Прочетен: 1614 Коментари: 3 Гласове:
0



Знаете ли как се чувства човек на нова работа?Има си хас.Та кой не е бил новак.Е тогава ще ме разберете как се чувствах преди една седмица започвайки на ново поприще.Ще си призная че ентусиазма с който приех това предизвикателство е голям.Почувствах се изчерпана на предишната си работа и затова потърсих промяната.Да ама като всяко ново нещо и новата ми работа породи някой притеснения още първия ден когато нагазих във водите.Не съм от хората които се шашкат при пръв досег с трудностите но да си призная напрежението ме обзе и имаше опасност да се подам на паниката.Когато липсва източник на информация трябва да се пита и предизвикателството си е голямо защото въпросите ми следваха един след друг .С риск да чета досада в очите на колежката си която ме въвежда в работата си казах че ще продължа да питам .В момента в който обаче наистина започнах да усещам чег убя контрол , си казах че аз имам един помощник много по- ценен от нея.Да и веднага се обърнах към него.Моя Създател!Той който най-добре знаеше как се чувствам и само чакаше да го призова.Няма да ви цитирам молитвата си.Ще кажа само че се прибирах и вместо да се чувствам капнала и изцедена аз имах крила.Моя Бог ме зареждаше с енергия и ми даваше сила.Той ме ръководеше през деня и наистина умах усещането че един съдружник до мен действа и ме ръководи.Нека не звучи нескромно но още първите дни видях резултатите на нашето съвместно сътрудничество.Аз и моя Бог работихме заедно.Да имам такъв наставник в работата си е голяма превилегия за мен.
Да стиховете от Фил4:6-7са истинни!
6 Не се безпокойте за нищо; но във всяко нещо, с молитва и молба изказвайте прошенията си на Бога с благодарение
7 и Божият мир, който никой ум не може да схване, ще пази сърцата ви и мислите ви в Христа Исуса.
Днес пак като се прибрах споделих откровените си страхове и не точно страхове а нещата които ме притесняват и ги възложих на моя Бог
Защото в 1 Петър 5: 7 се казва:
7 и всяка ваша грижа възложете на Него, защото Той се грижи за вас
Да знам че новите ми задължения ще поставят нови предизвикателства пред мен , но това не ме обезсърчава защото имам вярата , че най добрия и мъдър наставник е до мен!
image


Тагове:   Моите,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. doka - Хей,Мери,привет ! :)))
06.08.2007 23:06
Ти наистина си силна личност! Поздравявам те!!! :)
И много се радвам за доверието и упованието ти в нашия Небесен Баща,защото " Той никога
няма да те остави и никога не ще те забрави..." ! Лека и спокойна нощ ти желая!
Поздрав! :)))
цитирай
2. darkanion - o.O
07.08.2007 09:53
Много хубаво че се е получило така...
цитирай
3. iveta73 - Привет, сестричке!
08.08.2007 08:43
Все съм мислила, че наистина си смела личност, но сега вече си върха:)
Гордея се с теб и нека никога духът на Божията милост и благодат не те напускат.
Желая ти успех и в бъдеще:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 989336
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031