Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2007 08:15 - срам и възмущение
Автор: merita Категория: Други   
Прочетен: 2296 Коментари: 5 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Две неща ме накараха днес да изпитам срам от това , че живея в тази държава.Първото , беше когато гледах репортажите на  нова телевизия за центъра за спешна помощ в София.Възмути ме наглоста на директора и неговия коментар за ситуацията .А тази ситуация предполагам не е само в София.
С въвеждането на системата на здравно осигуряване си мисля , че се случи хем нещо добро хем имам усещане , че със здравето ми се търгува.
Не обичам да говоря по принцин а с факти и не ми се иска да казвам в колко случаи ми се е налагало да сърбам попарата на тази ситема.Бумащина и бюрокрация на степен -N.А като си помисля , че хората са най- голямото богатство на една нация и по това каква стратегия за здравеопазване има държавата зависи и бъдещето на нацията и.За ъжаление това което виждам да става не само , че издава липса на такава стратегия.
Във висшите етажи на власта попадат хора - лекари.Да ме извинят, но това че си добър лекар не те прави и добър менажер.Нещата не се правят с визия за бъдеще а се работи за защита само на определени интересии на парче.Така обикновения човек си остава заложник на една система за търговия със здраве.
28 Не казвай на ближния си: Иди върни се пак, И ще ти дам утре, Когато имаш при себе си това, което му се пада.-Притчи3:28Дори и Библията тази мъдра книга още от древноста ни дава съвет за това колко е хуманно да дадем наистина най-доброто от себе си на хората , които имат нужда от помощ.
Другото , което ме възмути е новината , че отново се изпраща контингент в Ирак за издръжката на който са предвидени 10 милиона лева!!!!!
Това са пари на данъкоплатци като мен и вас.Това са пари , които аз не искам да бъдат дадени за такива цели.Ако и да са мироопазващи силите ни то моето мнение е , че нямаме вече място там.Възмущава ме това , че за образованието , тази важна сфера се отделят далеч по малко средства.Простете ми но има нещо сбъркано.Къде се навираме с извинение на коня в краката питам аз?Пъчим се да ни видят колко сме загрижени за братския иракски народ ли?
Ами нека да се погрижим за поколението , което расте , защото от него зависи пак бъдещето на тази нация.
Възпитавай детето отрано в подходящия за него път, И не ще се отклони от него, дори когато остарее.се казва в Притчи 22:6
Знам , че при тази система , човешката на управление е имало и винаги ще има несправедливост.Знам че не е дадено на човека сам да оправя стъпките си.Знам , че нещата ще стават още по лоши от това което е сега.

1 А това да знаеш, че в последните дни ще настанат усилни времена. image
2 Защото човеците ще бъдат себелюбиви, сребролюбиви, надменни, горделиви, хулители, непокорни на родителите, неблагодарни, нечестиви, image
3 без семейна обич, непримирими, клеветници, невъздържни, свирепи, неприятели на доброто, image
4 предатели, буйни, надути, повече сластолюбиви, а не боголюбиви,

Въпреки това не мога да съм равнодушна и единственото , което ме успокоява е , че тази несправедливост , ще има все пак край.
Дано да е по скоро!


Тагове:   срам,


Гласувай:
0



1. shro - Грижим се за братския иракски народ
15.03.2007 09:04
като му изпращаме окупационни войски. Чудя се дали вече някой си спомня, че сегашното правителство обещаваше да изтегли контингента си преди да дойде на власт. Това е "социалната" политика на "социалистите".
цитирай
2. copycat - ---
15.03.2007 09:40
В следващата седмица Мерита има няколко полета за Москва. Вземи един от тях. Има и няколко за Париж, там също мислят че може да се обядва без пари. Приятен полет.
цитирай
3. merita - copycat да разбирам ли че думите ти ...
15.03.2007 12:56
copycat да разбирам ли че думите ти са в контекста на израза "безплатен обяд няма"?
Никъде не съм изразявала подобно мнение и чесно казано не разбирам какво ме съветваш-извини ме ако нещо не схващам.Поздрав
цитирай
4. анонимен - за лекарите
15.03.2007 21:42
Когато се погледне печата на лекарите най-отпред стои ЕТ и след това Д-Р ,което означава ЕДНОЛИЧЕН ТЪГОВЕЦ д-р еди кой си.Докато лекарите са търговци на първо място грижата за здравето на българина ще бъде на това ниско ниво
цитирай
5. faflichka - е то само това ли?
17.03.2007 01:05
народните ни избранници нагло ни се хилят в лицето и ни казват ,че сме прости........че защо да несе възползва кой както може!А и ние позволяваме ,така че ....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 996710
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930