Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2007 13:52 - вярвам в доброто
Автор: merita Категория: Други   
Прочетен: 3082 Коментари: 8 Гласове:
0



Ти който почваш да четеш сега това стихотворение,
изпитвал ли си някога за миг съмнение,
че поговорките наистина са прави,
че Господ бави но не забравя?
Че който зло желае, страда,
А не остава без награда
доброто сторено без корист,
и че човешката ни орис
е да се борим за доброто
и за човечноста защото
обиди, завист, интригантство
лъжи ,кавги , пиянство
тъй заразили са всемира, 
че днес и вярата умира.
Убиваме цевелезовано
и лъжем все по- образовано
и с хитрости най-съвършени
прескачаме норми свещени.Копаем на другия гроба 
 а там ни очаква прокоба.
Защото Бог е заместен от Власт
Или още по- страшно от АЗ.
И тъй си живеем умиращи,
с тук там мъдреци протестиращи-
идеалисти наивни наричани,
усмивани или отричани,
проводници на любовта-
спасителката на света.
Ти ако все още четеш това стихотворение
си от последните и без съмнение
ще разтопишна ближния сърцето,
макар метално като монета.
Ще продължиш любов да сееш!
С омразата не се живее!
И само гибел се постига
А обич никога не стига!

Наистина ли сме толкова малко наивниците които смятат че Доброто ще спаси Света?
През първите дни на Новата година ,проиемайки пожеланията на хората около мен , виждам искреното желание на всеки да има мир и само добри неща да ни се случват.При такова желание у всеки един от нас обаче се питам защо все пак живота е изпълнен с толкова зло?
Как да направим така че всичко, което си пожелаваме да стане реалност.
И пак се сещам за златното правило :Исус ни дава съвет в Матей7:12
"Тогава, както искате хората да постъпват с вас, така трябва и вие да постъпватес тях"
Колко истина има само в тези няколко думи и наистина ми се иска да можем да ги прилагаме пълноценно до колкото можем в живота и тогава наистина ми се струва че ще имаме щастието което си пожелаваме!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. val - Поздрави!
03.01.2007 14:04
НАистина когато живеем така - да правим на хората, каквото искаме да правят на нас, наистина ще проявяваме Христовата любов!

Благословенна нова 2007 година и дано наистина и тези малцина наивници, решени да "побеждават злото чрез доброто" да устоим в това и да не се предадем!

цитирай
2. slavei - Поздрави и от мен!
03.01.2007 15:07
Много точно и е самата действителност....
Но, знаеш ли....въпреки това, лично аз не се отказвам да вярвам в Доброто, т. е., че има добри хора, хора с истински сърца и не се отказвам да прогласявам с живота си, че Бог съществува и съм благодарна, че срещам и добри и истински хора покрай мен!
Нека Бог да ни дава сили, за да побеждаваме злото с мъдрост, любов и доброта!
цитирай
3. merita - привет
03.01.2007 16:29
на двете" наивници" като мен!Поздрави и ви благодаря от сърце за сърдечните думи!
цитирай
4. ema - :)
04.01.2007 18:24
Аз съм сигурна, че човек се ражда добър, че всички отначало са добри, но нещо или някой, или самия живот ги обърква...но винаги има шанс да се върнат към доброто...то е вътре в тях. При някои е дълбоко скрито, но с много любов може да се постигнат чудеса!
цитирай
5. val - Да, доброто Бог е положил в нас още от раждането ни...
04.01.2007 19:03
но с това заедно и грехът живее в нас, защото си го носим по наследство от Адам и Ева. И естествено което кученце храниш (бялото или черното) то ще надвие над другото!

Дано Бог ни дава сили, за да храним доброто у нас!
цитирай
6. esen - Доброто...
05.01.2007 10:05
Знаеш ли, бях поизгубила вяра, че то съществува, но може би, за да преодолея това изпитание около мен се появиха прекрасни хора, сякаш излезли от приказките и ми върнаха слънцето с лъчите му.
Докато пишех това ми позвъниха по телефона, за да ми пожелаят хубав ден! Не е ли чудо?! Нека тези на вид малки чудеса да изпълват дните ни!
Благодаря ти, Господи!
Благодаря и на теб, merita за хубавия пост!
Усмихнат ден!
цитирай
7. iveta73 - наистина доброто трябва да излиза ...
05.01.2007 16:04
наистина доброто трябва да излиза от дъното на душата, а не да е само имитация.И аз се чудя понякога, когато примерно познавам някой наивен човек как,, милите '' му думи звучат грозно. Поздравявам те за това стихотворение.А сега в кръга на майтапа- правиш конкуренция на Славей и Есен.
цитирай
8. iveta73 - наистина доброто трябва да излиза ...
05.01.2007 16:06
наистина доброто трябва да излиза от дъното на душата, а не да е само имитация.И аз се чудя понякога, когато примерно познавам някой наивен човек как,, милите '' му думи звучат грозно. Поздравявам те за това стихотворение.А сега в кръга на майтапа- правиш конкуренция на Славей и Есен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 997247
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930