Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2009 21:10 - за училищната занималня
Автор: merita Категория: Бизнес   
Прочетен: 1282 Коментари: 1 Гласове:
3



На прага сме на новата учебна година.Треската по подготовка на учениците се усеща.Вървя тези дни по улицата и срещам много родители и деца , заети да пазаруват както дрехи , така и пособия за училище.Наред с притесненията около средствата за това , чувам и коментари относно проблема с подготовката на уроците след училище.Оказва се , че работещите родители са притеснени от факта , че децата не се справят сами с подготовката си и се налага , когато мама и тате се приберат отново да сядат да учат с тях.
Тъй като създадох детски център , към който функционира и занималня за ученици от 1 до 4 клас , тази тема ми е интересна.От една страна нуждата е очевидна.Във повечето училища има занимални .Аз също съм зааписвала моя син на такава занималня.Ще споделя откровено , че определено не останахме доволни .
Причината беше в това , че децата бяха много и обстановката в която се учеше беше не добра.Учителката не организираше добре учебната подготовка и децата си пречеха взаимно.Сина ми се прибираше с ненаучени уроци и се налагаше да ги доучваме.
Това , което съм направила аз, е децата в групата да са максимум 10.Учителката ще има възможност да работи със децата индивидуално.Освен това децата могат да престоят и след като са си научили уроците ,докато родителите дойдат да ги посрещнат ,ако няма кой да се грижи за тях.
Оказва се ,  че проблема със сигурноста е  също важен.Занималнята ми е и място ,където се грижим и за доброто прекарване на свободното време на детето.
За целта имаме клубове по интереси , където децата да се изявяват творчески.
За много хора занимаващи се с бизнес времето не стига да се занимават с подготовката на първокласниците  си.Те най- вече се нуждаят от допълнителна помощ .Ето защо и децата на такива родители са най- честите посетители на занималните.Верно е че това е въпрос и на средства, ако се посещаава частна занималня.Ползата обаче е очевидна.Аз лично се надявам да дадем най- доброто с искреното желание да сме полезни както на децата , така и на техните родители.

Вярвам , че водени от добрите си намерения и от любовта , ще направим ученето приятно занимание за нашите посетители!

С пожелание на всички ученици , за една успещна учебна година!

image
 




Гласувай:
3



1. cecka1504 - :)
13.09.2009 21:15
Успешна учебна година!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 989254
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031