Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2008 23:29 - страх и бизнес
Автор: merita Категория: Бизнес   
Прочетен: 2251 Коментари: 7 Гласове:
0



Днес е един обикновен есенен ден.Нищо не го прави по- различен от дните напоследък.Като първи ден от седмицата , гледам да планирам важни задачи , които изискват повече енергия.  За целта срещите , които предвидих, бяха с  потенциялни клиенти , които все още не съм успяла да привлека и които от известно време ухажвам образно казано.Догато обмислях, какъв индивидуален подход да използувам при всяка от тези срещи , прелистих една книга на Бил Каски-"Вечната игра с нови правила,23 те принципа на успешния търговец."Това е една книга , която спокойно мога да нарека настолна , защото винаги когато я отворя , прочитайки откъс от нея , намирам нещо ново .
Днес например прочетох за кой ли път следното :"В живота , както и в бизнеса , получаваш това , което поискаш.Ако не водиш живота , който желоеш , тогава надникни в себе си и виж , какво точно си поискал."Така , че днес си зададох въпроса :Какво искам да постигна при тези срещи?
Отговора е ясен-Да покажа на клиентите , че мога да им бъда полезна.Ето с тази нагласа аз посетих моите клиенти.Освободих се от притеснението , дали ще купуват от мен или не.Бях при тях с единствената мисъл да им покажа своите ползи.Знаех , че живота ми не свършва с техния отказ.Усмихвах им се и им показвах офертите си и желанието да им доставя добри продукти.С една дума , чувствах се добре .Отдавна съм разбрала , че има пряка връзка , между начина на мислене , който ни ръководи в живота и в бизнеса.Аз го наричам бизнес духовност.Част от тази бизнес духовнот е и това да сме освободени от страха.Страха , както в живота , така и в бизнеса е пречещ фактор и може да попречи и да спъне много начинания и планове.
Смея да кажа , че благодарение на познанието , можах да се освободя от страха.Бенджамин Дизраели е казал:"По правило най- успелия човек е този , който има най- добрата информация"Да информацията , може да промени мисленето.
Дори и най малката промяна в мисленето , може да окаже промяна в резултатите.Ако искаме да променим резултатите си трябва да променяме и действията си.
Един момент на прозрение понякога струва повече от опита на цял един живот!imageimage



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. imotite - На добър час,
07.10.2008 08:13
момиче смело!
цитирай
2. merita - Благодаря, ласкаеш ме като ме на...
07.10.2008 14:40
Благодаря , ласкаеш ме като ме нарече момиче.Искрено се надявам успеха да споходи всеки един , който вярва в него!
цитирай
3. viki11 - ДОбър подход. Напълно подкрепям. ...
09.10.2008 00:03
ДОбър подход. Напълно подкрепям.
Важно е да си вярваме, и най-вече, да покажеш ползите, а не да привлечеш на всяка цена. Правилен подход. успех!
ако ги убедиш в ползите и им дадеш достатъчно информация, много, те сами ще дойдат.
цитирай
4. slavei - Мери!
09.10.2008 00:05
мила, каня те в новосъздаденият форум!
Ще се радвам да дойдеш!
Ще те чакам!

Ето адреса:

http://slavei.web44.net/forum/
цитирай
5. vselena - Радвам се,
09.10.2008 10:39
за теб че си имала прозрение. Ето това са малките чудеса в живота ,които ни водят по пътя на радостта към щастието.
цитирай
6. maminkavania - Благодаря ти!
09.10.2008 13:18
Споделеното от теб се оказа полезно за мен!
цитирай
7. merita - Радвам се когато написаното от мен ...
09.10.2008 17:39
Радвам се когато написаното от мен се окаже полезно за друг.Живеем в различна среда и условия на животисподеления опит е от полза .Поздрав
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 997624
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930