Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2006 18:20 - прекаления ентусиазъм
Автор: merita Категория: Бизнес   
Прочетен: 2061 Коментари: 5 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

На един от поредните семинари за обучение на търговски екипи стана въпрос за ентусиазма при продажбите.Докладчика ни съветваше ,колко е важно да сме усмихнати, да говорим ясно и на висок глас , да изглеждаме ентусиазирано така че да накараме хората да ни харесват.Внушаваше ни, че трябва да действаме с усмивка , да сме магнетични и чаровни.Речено -сторено , както се казва.Веднага се впуснах да прилагам наученото на практика.Да ама не както обичаше да казва един журналист.Вместо да усетя ефекта от моя ентусиазъм при презентациите на продуктите ми се получаваше като че ли друго- търговците се отдръпваха в опозиция сякаш ми казваха „ тука има нещо съмнително”или „има нещо гнило в Дания”С една дума продажбите ми не се увеличаваха въпреки моя ентусиазъм.

Доста време ми трябваше да проумея, че моя ентусиазъм безпорно караше клиентите ми да ме харесват.Беше им приятно да ме виждат усмихната, ведра , приветлива .....но,това все още не беше достатъчно да ги накарам да купуват.Най- накрая разбрах че не количеството плам, което влагам при продажбата на продукта а увереноста, че мога да реша проблема на клиента си ще го накара да купи .Едва когато успеех да накарам клиента да разбере че му решавам някакъв проблем и носех полза водеше до продажба.

Леонардо Давинчи е казал:”Този , който знае няма нужда да крещи за да бъде чут”

Разбрах че вместо прекален ентусиазъм по- добре е клиента да почувства истинската ми загриженост относно трудностите, които изпитва, както и желанието ме да му помогна за тяхното решаване.
Дали съм права не знам но практиката ми това показва.Е надявам се да не съм обидила специалистите по продажби!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. estrella - Грешката
22.11.2006 21:06
на подобни семинари е, ако приемем, че си в България, че никой не взема под внимание психологията на българския клиент.
Ако нещо работи във Франция, Англия или САЩ като стратегия при продажбата, това изобщо не означава, че ще работи и тук. Успех:)
цитирай
2. boyoto - Права си
23.11.2006 10:46
Имаше един откъс от "Банкери" на Хейли, в който той описваше как Алекс Вандервуут се справя с криза в един от клоновете на банката. Абсолютно по същия начин, който описваш и ти. Успех!
цитирай
3. анонимен - Препоръка
26.11.2006 10:16
Здравей и от мен - също като теб търговец в директните продажби. Прав е колегата, който пише че нещо което работи в САЩ, Франция или другаде, едва ли е приложимо тук, на месна почва. Все още не са ме пращали на подобни семинари, но в общи линии нещата са сходни. В продажбата е необходимо да вложиш повече разум и да разбереш нуждите на клиента. Ако той няма такива, той не е твоя клиент. Това може би си го разбрала от досегашния си опит. Изпращщам ти линк към едни съвети "Най-ревниво пазената тайна в продажбите": http://www.novavizia.com/?81&0304&971368

Ако искаш, пиши ми на nik.mishev@gmail.com за да ми кажеш какво е мнението ти от тази статия. Лично на мен ми допадна.

цитирай
4. merita - дааа
26.11.2006 15:10
Чета редовто статиите на Нова визия .Плучавам редовно техния бюлетин и определено има какво да се научи. Препоръчвам го на всички които имат интерес в бизнес средата. Благодаря все пак!
Багодаря на всички които изказват мнението си.
поздрави!
цитирай
5. анонимен - Благодаря!
26.11.2006 18:34
Ееее, благодаря! Радвам се, че NovaVizia.com ви харесва.

Успех в блогването!

Тодор Христов
NovaVizia.com
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merita
Категория: Други
Прочетен: 996736
Постинги: 341
Коментари: 851
Гласове: 6255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930